anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zdjęcia użytkowników aparatów Cyber - Shot. Tematyka dowolna ;-)

profile.country.en_GB.title
misjamars
Użytkownik

Zdjęcia użytkowników aparatów Cyber - Shot. Tematyka dowolna ;-)

Witam wszystkich forowiczów. Postanowiłem założyć temat w którym będziemy mogli umieszczać nasze zdjęcia robione aparatami Cyber-Shot. Pomysł na załozenie tematu wpadł mi po jednym dniu korzystania z  HX-50 ;-). Mam nadzieję, że nasi bardziej doświadczeni koledzy podzielą się z nami swoimi sugestiami dotyczącymi sztuki fotografowania. Ja osobiście jestem amatorem, który zaczyna czerpać przyjemność z robienia zdjęć 😉 

 

Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz ze kolegą Stubbem wybraliśmy się na mini plener: Podsyłam pierwsze zdjęcia robione aparatem HX-50 z pełnym zoomem:

 

 nr6.jpg

 

 

30 ODPOW. 30
profile.country.en_GB.title
misjamars
Użytkownik

A co myślicie o tym zdjęciu ?

 

p9.jpg

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

Miło znów powitać Kolegów po małej nieobecności :).

Widzę, że u Was mały trend na latającą zwierzynę, w takim razie i ja wrzucę coś od siebie.

 

O ile fotografia to (z regóły) przyjemna pasja, o tyle fotografowanie rozmaitego, latającego robactwa to już inny kawałek historii.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje zdjęcia :slight_smile: :

 

Ważka była wdzięczną modelką, która spokojnie czekała na rozchwianej gałęzi aż wyczerpię mój "twórczy talent"

DSC04090.JPG

 

DSC04091.JPG

 

DSC04087.JPG

 

Abym mógł się trochę wpawić, postanowiłem strzelić kilka ujęc tej śmiesznej, najeżonej kulce

 

DSC04097.JPG

 

Moja cierpliwość jak i nerwy zostały wystawione na wielką próbę gdy przyszło mi zmierzyć się z małym rojem os. Naszczęście bardziej smakował im nektar jak ja sam :wink:

 

DSC04110.JPG

 

DSC04114.JPG

 

DSC04151.JPG

 

Kolejnym ciężkim przeciwnikiem okazała się zwykła z pozoru mucha robacznica