Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich forowiczów. Postanowiłem założyć temat w którym będziemy mogli umieszczać nasze zdjęcia robione aparatami Cyber-Shot. Pomysł na załozenie tematu wpadł mi po jednym dniu korzystania z HX-50 ;-). Mam nadzieję, że nasi bardziej doświadczeni koledzy podzielą się z nami swoimi sugestiami dotyczącymi sztuki fotografowania. Ja osobiście jestem amatorem, który zaczyna czerpać przyjemność z robienia zdjęć 😉
Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz ze kolegą Stubbem wybraliśmy się na mini plener: Podsyłam pierwsze zdjęcia robione aparatem HX-50 z pełnym zoomem:
A co myślicie o tym zdjęciu ?
Miło znów powitać Kolegów po małej nieobecności :).
Widzę, że u Was mały trend na latającą zwierzynę, w takim razie i ja wrzucę coś od siebie.
O ile fotografia to (z regóły) przyjemna pasja, o tyle fotografowanie rozmaitego, latającego robactwa to już inny kawałek historii.
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje zdjęcia :
Ważka była wdzięczną modelką, która spokojnie czekała na rozchwianej gałęzi aż wyczerpię mój "twórczy talent"
Abym mógł się trochę wpawić, postanowiłem strzelić kilka ujęc tej śmiesznej, najeżonej kulce
Moja cierpliwość jak i nerwy zostały wystawione na wielką próbę gdy przyszło mi zmierzyć się z małym rojem os. Naszczęście bardziej smakował im nektar jak ja sam
Kolejnym ciężkim przeciwnikiem okazała się zwykła z pozoru mucha robacznica
Przy odrobinie szczęścia miałem wielką przyjemność spotkać oto jego mościa
Inny gatunek much o błyszczącym odwłoku - niezwykle szybka
Dalej spotkałem niebieskiego motyla, który zupełnie nie miał ochoty na moją sesję
Aby ochłonąć postanowiłem wcielić się w "męczyciela biedronek"
Największą trudność sprawiły mi koniki polne
Ja dorzucę się ze zdjeciami z HX50.
28 października 2013 - ten zachód Słońca zapamiętam na długo.
A dlaczego? Spójrzcie co działo się na niebie!
...a ja ostatnio jestem zafascynowany DSC RX10...
KIlka zdjęć zrobionych w biegu na pociąg
i na koniec ...coś w kolorze...