anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zdjęcia użytkowników aparatów Cyber - Shot. Tematyka dowolna ;-)

profile.country.en_GB.title
misjamars
Użytkownik

Zdjęcia użytkowników aparatów Cyber - Shot. Tematyka dowolna ;-)

Witam wszystkich forowiczów. Postanowiłem założyć temat w którym będziemy mogli umieszczać nasze zdjęcia robione aparatami Cyber-Shot. Pomysł na załozenie tematu wpadł mi po jednym dniu korzystania z  HX-50 ;-). Mam nadzieję, że nasi bardziej doświadczeni koledzy podzielą się z nami swoimi sugestiami dotyczącymi sztuki fotografowania. Ja osobiście jestem amatorem, który zaczyna czerpać przyjemność z robienia zdjęć 😉 

Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz ze kolegą Stubbem wybraliśmy się na mini plener: Podsyłam pierwsze zdjęcia robione aparatem HX-50 z pełnym zoomem:

nr6.jpg

30 ODPOW. 30
misjamars
Użytkownik

Podsyłam kilka zdjęć z parku w Żelazowej Woli. Temat kwiaty.

z3.jpg

z2.jpg

z1.jpg

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

Przede wszystkim zacznę o tego, że bardzo miło było poznać Kolegę Misjamars, wspólnie z którym spędziliśmy chwilę na fotografowaniu parku Żelazowa Wola.

Zdjęcie robione pod słońce - niestety znów "z ręki" ze względu na ilość grasujących komarów.

111.jpg

Poniżej zdjęcie przy pełnym zoomie, robione z ręki kilka sekund po włączeniu aparatu.

Kolega miał podobną sytuację więc ostrość zdjęć może pozostawiać wiele do życzenia :slight_smile:

DSC04038.JPG

Pozdrawiam Stubb
misjamars
Użytkownik

O miło widzieć kolegę 😉

Mini plenerek oceniam za udany. Następnym razem musimy zoorganizować coś większego i koniecznie zabrać środek na komary :wink:

Zacznę może od drugiego zdjecia. Biorąc pod uwagę szybkość nasze reakcji na przelatujacego nad głowami Pana to moim zdaniem wyszło przyzwoicie.

Ale zdjęcie nr 1 rewelka.

misjamars
Użytkownik

Jakim aparatem pstrykałeś? Wiem że też cyberek tylko zapomniałem jaki model?