annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ingangen volgorde verplaatsen

OPGELOST
profile.country.BE.title
miekus
Lid

ingangen volgorde verplaatsen

Bij de apps staat een rood rechthoekje met tv . Normaal als ik daar op duwde met de afstandsbediening ging de TV gewoon terug naar proximus. Nu denk ik dat ik ergens fout gedrukt heb en komt niet meer proximus maar google play op het scherm. Ik zie bij ingangen dat de ingang van google play eerst staat en de ingang proximus naar de 4 de plaats is gegaan . Kan dit de reden zijn en hoe kan ik die terug verplaatsen. Ik kan wel terug naar proximus TV door op de afstandsbediening op tv te drukken. Maar met de app ging dat sneller.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Bedoel je dit: Home - instellingen - externe ingangen -  TV toets aanpassen - (digitaal)

succes Hans

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Als je het zelf terug leest? Denk je dat je hier makkelijk een gerichte reactie op zou kunnen geven. Wellicht meer informatie m.b.t. om welke tv, welke app gaat het etc etc.... 😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.BE.title
miekus
Lid

Nog even dit het gaat om een KD65AF8BAEP toestel

profile.country.BE.title
miekus
Lid

Ik kan alleen maar melden wat ik voordien schreef bij de serie apps zoals google  google play sony play enz staat bij mij vooraan een app in het rood met tv op.  Met daar op te drukken kon ik gewoon terug naar de proximus  instelling

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Bedoel je dit: Home - instellingen - externe ingangen -  TV toets aanpassen - (digitaal)

succes Hans

profile.country.BE.title
miekus
Lid

OK Hans  dank u wel