annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XG8196 bug gevonden in combinatie met sonos

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

KD-49XG8196 bug gevonden in combinatie met sonos

ik heb zojuist de de bug heb gevonden voor mensen die ook last hebben met herstarten van tv vanaf stand-by sinds update met oreo zelf heb ik een sonos beam aangesloten via arc druk op home knop van afstandsbediening ga dan naar instellingen en dan naar geluid zet daar prioriteit van audiosysteem uit. bravia link pakt het systeem toch automatisch dat is namelijk wat arc doet. hopelijk doet Sony hier wat aan in volgende update. nu heb ik geen last gehad van reboots vanaf stand-by

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eiamaar ik blijf het toch vreemd vinden met Android 7 had ik geen problemen 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia draaien die tv's ook op oreo? of op android 7 wat voor eventuele instellingen hebben jullie het dan staan?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een Sony Bravia (en de andere merken) verbinden d.m.v. HDMI met o.a. Sonos is over het algemeen geen goed huwelijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia hoe weet jij dit zo zeker? Met Android 7 had ik geen problemen. Of weet je toevallig meerdere mensen die dit hebben? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Was toch opgelost door gebruik te maken van een optisch kabel?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia  klopt maar ik wil dan ook zelf uitzoeken waar het vandaan komt maar nu ik die preorieteit van audiosysteem heb uit gezet heb ik ook nergens last van je zou toch zeggen dat dit een bug moet zijn van Android software? Of zie ik dit verkeerd?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De HDMI conflicten zijn geen bug in de Android software. Er zijn nog steeds geen afspraken tussen de diverse merken hoedat het HDMI protocol er uit moet zien voor een standaard.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eiamaar ik blijf het toch vreemd vinden met Android 7 had ik geen problemen 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

ik heb een vraagje over mijn tv en sonos beam als ik mijn beam via arc aansluit gebeurt het regelmatig dat de tv vanaf stand-by herstart.nu heb ik dit gevonden dat er meer mensen last van hebben https://community.sony.co.uk/t5/android-tv/android-8-0-oreo-bug-xf9005-reboot-automatically-when-tur... op een engels forum van Sony. maar nu heb ik een vraag is dit een comptabiliteits probleem want als ik de beam via optische kabel aan sluit is er niks aan de hand. nu heb ik bijvoorbeeld een nvidia shield via arc aangesloten alles blijft gewoon werken. moet ik me zorgen maken tv kapot is of is die gewoon een arc issue ? of moet ik sony bellen om te vragen of hun hem kunnen terug zetten naar android 7.0

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het HDMI probleem tussen Sony en andere merken met o.a. Sonos is wereldwijd, op Sony.co.uk staat  ook geen oplossing, zo ook niet in de combinatie tussen de Sonos en andere merken. Dat er geen probleem met de optische verbinding is niet zo vreemd, over de optische verbinding wordt alleen een audio stream verstuurd en over HDMI vele andere signalen, wat het grote voordeel is van HDMI.

De oplossing is dus de optische verbinding.

 

Terug naar Android 7 is nooit mogelijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia maar hoe komt het bijvoorbeeld dan dat hij bij Samsung wel goed gaat? En mijn vraag is dus moet ik me echt geen zorgen maken dat tv stuk is is dit probleem ook met Android 7 bevestigt? Sorry voor de vele vragen hoor maar ik ben gewoon ook nieuwgierig.