Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb nu mijn homecinemaset een week in huis. Een week geleden installeerde ik de nieuwste firmware. Ik kon zien dat de update gelukt was.
Al die tijd werkte mijn systeem goed. Maar vanmorgen stond het menu in beeld dat ik krijg als ik op de afstandsbediening op home druk. Daar kreeg ik hem niet meer van af.
Eerst alles van de stroom af en alles weer aan zetten. Ik kreeg geen beeld meer en de stand-by functie bleef heel lang actief. Daar kon ik hem in die tijd ook niet vanaf halen.
Op internet vond ik dat je de aan/uit knop 10 sec moest indrukken. En inderdaad ik kreeg beeld en geluid.
Echter toen ik verder ging testen bleek de Blue-Ray niet open te gaan. Ook op de afstandsbediening kon ik de home functie niet werkend krijgen. De volume knop op de afstandsbediening werkt wel.
Met vriendelijke groet,
Frits van Leeuwen
Ik heb geen idee hoe ik deze problemen kan herstellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ondertussen de N5200 geinstalleerd en geupdate na tevredenheid?
73's
Een fabrieksreset kan mogelijk het probleem oplossen.
suc6 ermee,
73's
Goed antwoord denk ik. Maar dat kan alleen via het menu, en daar kan ik nu dus niet bij komen.
Kan is niet best,
Dat wordt dan een gevalletje van garantie/reparatie.
suc6 ermee,
73's
Bij Bol gekocht, en kan dus terug en krijgen we een ander terug.
Mooi dat het kan. Maar wel jammer dat ik dan alle instellingen van het geluid en de aansluitingen ook weer moet regelen. Ook de firmware zal wel weer opnieuw moeten. Maar als het WiFi er ook weer op staat is dat goed te doen.
Je kan ook de laatste firmware vantevoren downloaden en op USB-stick zetten.
suc6 ermee,
73's
Hartelijk dank voor het meedenken. Bol heeft inmiddels een nieuwe geleverd. Die is nu aan het updaten. Ik ben benieuwd.