annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opname tijdstip van Sony KD-55AG9 TV uitschakelen c.q verwijderen.

profile.country.NL.title
HonyBo
Ontdekker

Opname tijdstip van Sony KD-55AG9 TV uitschakelen c.q verwijderen.

Het viel mij al op dat er soms tijdens tv kijken er een melding in het scherm kwam te staan dat de opname word gestart.

Hier snapte ik helemaal niets van want er is niets aangesloten om op te nemen.

Nu ging ik vanmiddag eens in de guide kijken en zie tot mijn verbazing dat er voor morgenvroeg een opname staat geplant maar ook voor overmorgen,dit is te zien daar er een rood balkje boven in staat.

Toen ik rec-list indrukte zag ik allemaal mislukte opnames waar ik helemaal niets van weet.

Mijn vraag is hoe krijg ik de geplande opnames nu uit de guide,hoe het er in komt weet ik niet,hoe het uitgeschakeld kan worden weet ik ook niet.

Ik kon hierover ook niets onder de knop help vinden,dus daarom hier mijn vraag.

Alvast bedankt voor meedenken en evt de super goede tip.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi, misschien heb je iets aan deze handleiding 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Al de ondersteunings pagina van de AG9 ontdekt?

Hier kan je eventueel de updates voor de laatste firmware vinden, en ook de web Helpgids.

 

Als de firmware voor de AG9 up-to-date is (v6.3598), kan je de geplande opnames via de Guide (gids) - Extra - Timer lijst de opnames verwijderen. In de REC List onder opnamefoutlijst kan je de mislukte opnames verwijderen als je naar de opname gaat en via pijlte naar rechts naar de prullenbak en daarna op "Oke" te drukken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HonyBo
Ontdekker

Een ieder bedankt voor het meedenken maar de beste manier was gewoon de tv weer naar fabrieksinstelling.

Heb de CI+ kaart met coaxkabel er uitgehaald,toen tv weer aangedaan en toen gewoon naar fabrieksinstelling.

Het probleem is over en ik verbied iedereen in dit huis om ooit zulks nog eens in te stellen,want ik weet nog steeds niet hoe deze opname instelling er in kwam.

Voor de rest ben ik bijzonder blij met deze tv.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar een bedienings fout door een gebruiker die de "Guide" van de AG9 gebruikt.

 

Staat er geen HDD geregisteerd als opname mogelijkheid?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!