annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wat ondekt met afsluiten van apps in oreo op sony kd-49xg8196

OPGELOST
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

wat ondekt met afsluiten van apps in oreo op sony kd-49xg8196

ik heb zo juist ontdekt dat het de apps niet afsluiten via force stop. want als ik op mijn bleutooth keyboard alt tab doe dan zie ik ze er gewoon nog staan zoals in het filmpje hier onder draaien ze gewoon nog op achtergrond mee. ik hoop toch echt dat sony dat in volgende update oplost dat er weer gewoon via de afstandsbediening via home knop net als bij android 7 kan afsluiten nu doe ik dat met mijn via mijn bleutooth keyboard. factory reset helpt niet al getest. misschien wordt het tijd om dit aan de hogere afdeling te laten zien ? en nog  wat die banner van sony select wil ook niet wegblijven want als ik de tv opnieuw opstart komt die banner gewoon weer terug

ook daar heb ik mijn trukje voor om die te verwijderen via adb fastboot maar zou toch eigenlijk niet hoeven.
ik heb ook alles daar mee geprobeerd. met sony select

 

zie een voorbeeld hoe je ze eigenlijk hoort af te sluiten dit zou ik graag weer terug zien op mijn afstandsbediening via de home knop ipv dat je dat menu krijgt met die apps
https://www.youtube.com/watch?v=0FeYBNkOlaM

If you need to close your Apps / clear out the cache on your Android TV here is how to do it after the 2019 update to Oreo. (8.0 Oreo) Like what you see? Click here! - http://bit.ly/Sub_2_Dax79 UPDATE - Thanks to Ahfaan Ali for pointing me in the right direction. To kill apps with the remote - ...
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia dat trukje weet ik uiteraard maar zou toch niet hoeven wat ik me gewoon af vraag kan Sony dit niet verbeteren in de volgende updates. zoals het afsluiten via de home knop net als bij android 7 want dat is wel de juiste manier van apps afsluiten en ik weet dat force stop niet altijd goed is voor somige apps en als ik ook clear cache doe blijven ze staan dat is het geheugen wissen namelijk. en ook dat sony select verhaal dit blijft ook steeds terug komen ook als ik tv opnieuw opstart. hoop nogmaals dat er snel nieuwe goede update's komen het is enkel een tip ik weet echt wel wat ik doe met android.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De applicatie's "gedwongen stoppen" via Home - Instellingen -apps, om daarna de "Cache wissen" van de applicatie en de problemen zijn opgelost.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@pa3eia dat trukje weet ik uiteraard maar zou toch niet hoeven wat ik me gewoon af vraag kan Sony dit niet verbeteren in de volgende updates. zoals het afsluiten via de home knop net als bij android 7 want dat is wel de juiste manier van apps afsluiten en ik weet dat force stop niet altijd goed is voor somige apps en als ik ook clear cache doe blijven ze staan dat is het geheugen wissen namelijk. en ook dat sony select verhaal dit blijft ook steeds terug komen ook als ik tv opnieuw opstart. hoop nogmaals dat er snel nieuwe goede update's komen het is enkel een tip ik weet echt wel wat ik doe met android.