annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI

OPGELOST
profile.country.NL.title
hansm2013
Lid

HDMI

Ik heb een Sony-KD55A en van KPN een Arris 5202 4K decoder via HDMI aan HDMI4 gehangen.

Nou heb ik een groot probleem met de kwaliteit van het beeld en kan de Arris niet op UHD of zo zetten, heb de keus tussen SD of HD, neet niet maar ik wil UHD.

Nu zeggen ze op het KPN forum dat misschien de HDMI4 aansluiting van de TV de 4K niet aan kan.

Mijn vraag aan dit forum is: kan dat? dat er op een TV van 2 jaar oud een verschil in HDMI aansluitingen zit?

Volgens mij is HDMI3/ARC alleen het buitenbeentje, verder zijn HDMI1,2 en 4 toch identiek?

 

of......... niet?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Indeling HDMI-signaal" op de gebruikte HDMI-poort moet worden aangepast op "Verbeterde indeling".

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De "Indeling HDMI-signaal" op de gebruikte HDMI-poort moet worden aangepast op "Verbeterde indeling".

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hansm2013
Lid

Dit kan alleen op HDMI2&3 dus op 2 gehangen maar nog steeds dezelfde problemen.

Ik ben toen verder gaan zoeken op de TV en vond een geluid - setting in the geavanceerde geluid instellingen.

Daar kwam ik een switch tegen (stond: uit) die als label: Geavanceerd automatisch volume heeft.

Toen ik deze op AAN had gezet heb ik geen problemen meer.

Als de TV aangaat, of van kanaal wissel dan moet ie even "op gang" komen, maar na 5 seconden is alles weer als VANOUDS.

Geen idee waarom, maar het is wel heel prettig om weer te kunnen horen wat er gezegt wordt op 14, in plaats van op 50, waar ik af en toe nog niet verstond wat ze zeiden (onscherp).

Ik ben blij.