Deel jouw ervaring!
Zojuist een mooie blu-ray speler gekocht en geïnstalleerd. HDMI naar tv en coax kabel naar receiver voor digitaal geluid.. Het spelen van discs gaat goed met de juiste audio. Echter de appNetflix speelt geen 5.1 db geluid. Het blijft stil. Wel normaal 2.0 geluid. Ik kan in Netflix gewoon wel 5.1 db kiezen, doch de film speelt zonder geluid. Hoe kan dit. Upgrade was nog niet nodig. (Mijn eveneens aangesloten playstation3 speelt met Netflix wel 5.1 db) Graag een oplossing van dit probleem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je reciever verbonden met HDMI met de TV en de BD naar de reciever via HDMI. Dan zou je afhankelijk van merk en type reciever geen coax nodig meer hebben.
Welke reciever wordt er in deze gebruikt iets meer informatie kan geen kwaad in deze...
De audio mix staat nu op ooff. Het probleem is opgelost! Met dank!
Heb je reciever verbonden met HDMI met de TV en de BD naar de reciever via HDMI. Dan zou je afhankelijk van merk en type reciever geen coax nodig meer hebben.
Welke reciever wordt er in deze gebruikt iets meer informatie kan geen kwaad in deze...
Wellicht helpt je dit verder;
Ik heb slechts 1 HDMI uitgang op de dvd speler. Maar het is opgelost. De audiomix moet op off staan. Zie het volgende antwoord