annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

2 soundbar/plates defect in 4 maanden

Poennie
Nieuw

2 soundbar/plates defect in 4 maanden

Hallo,

 

Een poosje terug heb ik mijn soundbar al ingewisseld bij de MM wegens een defect. Toen heb ik besloten via de garantie een HT-XT2 te nemen. Nu is deze na 2 maand ook al weer defect. Het opstarten duurt gigantisch lang. Hij blijft please wait aangeven. Verder kan ik niet eens de input meet switchen en het sound field veranderd ook niet meer. Ik heb nog garantie, maar ik ga niet weer 2 weken op een reparatie wachten om te horen dat de reparatieonderdelen niet voorradig zijn. Het valt me gigantisch tegen dat van een merk als Sony geen topkwaliteit meer verwacht kan worden. Dat de music services niet meer werken ok, maar dat ik nu alweer naar de MM moet gaan, terwijl ik kwaliteit verwacht stelt me echt zwaar teleur.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Poennie

 

Klinkt inderdaad vervelend. Het beste is toch echt om dit bij MediaMarkt aan te geven. Zij moeten met een passend alternatief komen. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Dit is wel heelveel pech hebben, ben eerlijk gezegd in Europe nog geen meldingen tegengekomen dat de kwaliteit tegenwoordig tegen valt van de Soundbar's.

 

Gewoon bij MM aanspraak maken op je wettelijke garantie.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
gcjanssen
Nieuw

Ik ben nu bezig met mijn 2e Sony soundbar HT-MT 500. Geweldig geluid maar de betrouwbaarheid is minimaal/slecht. Na een aantal maanden ging de 1e set erg raar doen, opgestuurd naar de technische dienst (via Wehkamp) Bleek het mainboard defect. De set na enige weken terug ontvangen maar toen geen contact met de subwoofer. Weer aangemeld en weer opgestuurd. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug. Mooi geregeld!! Later toch opnieuw de zelfde set weer besteld bij Otto vanwege het goede geluid. Helaas weer naar een paar maanden hetzelfde defect/probleem. Nu weer naar de technische dienst :-((((
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wel heel apart,

wat kan de oorzaak zijn dat 2x het mainboard van een MT500 in korte tijd defect gaat.

 - Aangesloten apparatuur

 - Elekticiteits net

 - Wordt er misschien een speciale aansluitdoos gebruikt?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Kobusbier
Nieuw

  1. Die van mij  geeft ook steeds Please wait aan waar heeft dit mee te maken ben niet zo technisch aangelegd 
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zie het antwoord in dit topic.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
evrooij
Nieuw

Ik heb exact hetzelfde probleem ,   Soundbar was defect na 1,5 jaar.  Gerepareerd ( Mainboard defect) .  Nu 1 jaar later weer hetzelfde probleem.  Net bericht gehad dat de soundbar "total loss " is verklaard omdat onderdelen niet meer leverbaar zijn.....   

Ik krijg 80 euro terug van MediaMarkt ( vanwege de levensduur restwaarde) maar wel heel erg teleurstellend, en slecht voor de merknaam SONY