annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Thuis reparatie KDL46NX700

OPGELOST
profile.country.NL.title
broed131
Ontdekker

Thuis reparatie KDL46NX700

Is er iemand die ook deze ervaring heeft , via Sony thuisreparatie ingeschakeld 22 Juli 2013.

Het werd de fa. Selectro monteur 2 Augustus gekomen maar moest TV mee nemen, 15 Augustus prijsopgave gekregen en goedgekeurd.

Werd gebeld dat mijn TV klaar was even latere meteen een bericht dat de TV nog niet klaar was stond nog bij duurtest, nog steeds denk ik. Ondanks dat ik al diversen keren een mail gestuurd heb wat betreft de status van mijn TV en de fa Selectro heb verteld dat communicatie niet hun sterkste kant is weet ik nog erg weinig.

Donderdag 29 Augustus kreeg ik een mailtje dat het wachten is op Sony voor de prijsopgave terwijl ik die 15 Augustus al had goedgekeurd daar stond bij dat de Sony coulance 0,0, Sony heeft mij voor uitleg daarover gebeld.

Het is nu 02 September, vanmorgen weer een mail gestuurd maar ik weet nog steeds niets.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
broed131
Ontdekker

Na inmenging Sony ging het allemaal een stuk sneller en is alles tot volle tevredenheid afgehandeld,Sony bedankt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
KelvinV
Bijdrager

Hoi,

 

Ik heb dit nagevraagd bij Sony. Zij hadden Selectro gevraagd om je op de hoogte te stellen van de laatste ontwikkelingen, spijtig om te horen dat dit niet is gebeurd. 

 

Het benodigde onderdeel voor reparatie is echter geleverd, en zodra de televisie is gerepareerd wordt deze direct bezorgd. Sony zal nogmaals contact opnemen met Selectro om je op de hoogte te houden. :slight_smile: 

 

Hopelijk helpt dit, en schroom niet om je casenummer te gebruiken en Sony verdere vragen te stellen indien nodig. 

 

Groetjes,

 

Kelvin 

profile.country.NL.title
broed131
Ontdekker

Kelvin,

Bedankt voor het snelle antwoord en ondernomen actie.

groet Tom Broeder.

profile.country.NL.title
broed131
Ontdekker

Na inmenging Sony ging het allemaal een stuk sneller en is alles tot volle tevredenheid afgehandeld,Sony bedankt
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor de feedback.

veel kijkplezier toegewenst.

 

73's 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!