annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BRAVIA KDL-26EX320 compatible met windows 8 ??

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Hinderks
Ontdekker

BRAVIA KDL-26EX320 compatible met windows 8 ??

Is de Bravia tv compatible met windows 8, kan mijn modelnummer niet in Sony lijst vinden. Heb wel het bestand sony_dtv0FA10A01A0A1_00000100 van de Sony  gedownload en op een usb stick gezet. Helaas herkent mijn TV niet de USB stick krijg optie "Kies HDD registratie in het menu opname instellen:" Dit lukt ook niet USB stick moet een capaciteit van 32 GB hebben.

 

 

 

Help....

 

Bij voorbaat dank

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hinderks
Ontdekker

Inderdaad mijn toestel komt niet voor in de compatible lijst win 8. Zou toch wel erg vervelend zijn heb het toestel pas sinds maart 2012. Sinds ik sturingssys win 8 op mijn PC heb , krijg ik geen toegang tot mijn muziek etc. Toestel is volgens mij goed gekoppeld aan mijn net werk.

 

Dat bestandje heb ik ergens op een UK site van Sony gevonden , hier mee zou je de BRAVIA compatible kunnen maken voor win 8.

 

Heb mijn USB stick op nieuw FAT32 geformatterd en hij is nu wel herken baar via mijn TV.

 

Bedankt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de EX320 niet in de lijst staat is dit model niet compatible.

 

 - USB-Stick met een bestand erop en de EX320 wil gaan opnemen?

 - Wat voor een bestand is dit?

 - Is de USB-Stick als FAT32 geformateerd?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Hinderks
Ontdekker

Inderdaad mijn toestel komt niet voor in de compatible lijst win 8. Zou toch wel erg vervelend zijn heb het toestel pas sinds maart 2012. Sinds ik sturingssys win 8 op mijn PC heb , krijg ik geen toegang tot mijn muziek etc. Toestel is volgens mij goed gekoppeld aan mijn net werk.

 

Dat bestandje heb ik ergens op een UK site van Sony gevonden , hier mee zou je de BRAVIA compatible kunnen maken voor win 8.

 

Heb mijn USB stick op nieuw FAT32 geformatterd en hij is nu wel herken baar via mijn TV.

 

Bedankt.