- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
listopada 2012
listopada 2012
Gwarancja - brak paragonu
Witam
Mam pytanie odnośnie przedłużonej gwarancji na 5 lat. Niestety zaginął mi paragon zakupu telewizora Sony Bravia LCD- był brany na raty w sklepie RTV-AGD. Posiadam duplikat umowy kredytowej oraz duplikat dowodu zakupu wydanego przez sklep - na każdym dokumencie jest informacja odnośnie modelu oraz moje dane. Czy na tej podstawie mam szanse na uznanie gwarancji w serwisie? W telewizorze prawdopodobnie psuje się matryca.
Również w jaki sposób poinformować o zmianie adresu zamieszkania oraz zmiana nazwiska? czy trzeba wysłać pocztą oświadczenie, czy można to zrobić telefonicznie lub przez stronę internetową? Czy jakieś dokumenty są potrzebne?
Dziękuje