anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

WratislaviaN - na konkurs okno:>

wratislavian
Początkujący

WratislaviaN - na konkurs okno:>

wstawiam niektore z moich zdjec. prosze o opinie.
co do samych fotek to wszystkie wykonane z reki i na kitowym obiektywie 18-70. gołąbki na pewno sa zrobione na kitowym 55-200. licznik na fotkach jest nie resetowany i przedstawia moja przygode z fotografia. jestem kompletnym amatorem laikiem, a jezeli licznik w nazwie zdjecia pokazuje na przyklad: dcs00045 to znaczy ze jest to moje 45 zdjecie zrobione aparatem ktory ma pokretla i wyciagane obiektywy. samą a300 mam krocej niż 3 miesiace. piszcie co sie podoba a co nie. zadne zdjecie nie jest fotomanipulowane.

22 ODPOW. 22
wratislavian
Początkujący

z lampą dobry pomysl, z balanesem rownież. balans bieli w tamtych halach kompletnie nie wiedzial co ze soba zrobic. co do drabiny to: nieeeeeeeeeeeeeeeeeee kiedy ona mi sie podoba i ją zostawie;p
dzieki za komentarz

wratislavian
Początkujący

zdaje sobie sprawe ze cos z tym zdjeciem jest nie tak. prawdopodobnie poruszone i pewnie za ciemne w kazdym razie ptaszysko nie pozwolilo mi sie poprawic. niemniej bardzo je lubie

Exposure Time = 1/60"
F Number = F5.6
ISO Speed Ratings = 400
Brightness Value = 4.12 BV
Exposure Bias Value = ±0EV
Focal Length = 55mm

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

wratislavian napisał(a):

btw kris ty masz jednego golabka a ja ma 4 wiec z czym do ludzi:D

nie ilość, a.... http://klubkm.pl/forum/images/smilies/naughty.gif

"8" bardzo przyjemna (lekko z ostrością problem - tzn ja bym trochę podostrzył)
na "7" twarz jest zbyt ciemna, trochę smutna mi się wydaje no i w dziwnym miejscu ją wykadrowałeś ;)

"9" - trochę zbyt dużo jest na zdjęciu. Jest "ciężkie" dla oczu. Dopiero za drugim razem ujrzałem ptaka, a pewnie o niego chodziło

tak więc - kompozycja kadru, to lekcja do odrobienia. Ok ?

Początkujący