Podziel się wrażeniami!
wstawiam niektore z moich zdjec. prosze o opinie.
co do samych fotek to wszystkie wykonane z reki i na kitowym obiektywie 18-70. gołąbki na pewno sa zrobione na kitowym 55-200. licznik na fotkach jest nie resetowany i przedstawia moja przygode z fotografia. jestem kompletnym amatorem laikiem, a jezeli licznik w nazwie zdjecia pokazuje na przyklad: dcs00045 to znaczy ze jest to moje 45 zdjecie zrobione aparatem ktory ma pokretla i wyciagane obiektywy. samą a300 mam krocej niż 3 miesiace. piszcie co sie podoba a co nie. zadne zdjecie nie jest fotomanipulowane.
i moze jeszcze te:
Cześć. Też jestem początkujący, ale coś tam mogę powiedzieć
Z tym gołąbkami to chyba Ci najlepsze wyszło.
Ten dworzec główny kompletnie mi się nie podoba, robione przez szybe. Chyba trochę prześwietlone a i "krajobraz" niezbyt ładny
Natomiast to ostatnie z drugiego postu sacrum/profanum po stronie zacienionej jest chyba niedoświetlone.
Tak mi się wydaje, ale zaznaczam, że też jestem amatorem
Karol777 napisał(a):
Natomiast to ostatnie z drugiego postu sacrum/profanum po stronie zacienionej jest chyba niedoświetlone.
Karol777 napisał(a):
Ten dworzec główny kompletnie mi się nie podoba, robione przez szybe. Chyba trochę prześwietlone
a mi tam dworzec sie podoba ciekawe zestawienie starej stacji z nowoczesnym odbiciem w szybie gołebie fajne oby tak dalej pozdrawiam
wypowiem się na temat dwóch zdjęć:
gołąbki :smileyarrow: mogłoby być dobre, ale po pierwsze tylko ten po prawej jest w Głębi Ostrości, no i nie podoba mi się, że one są tak pościnane
"sacrum/profanum" :smileyarrow:
powodzenia w dalszym foceniu
paulina napisał(a):
a mi tam dworzec sie podoba ciekawe zestawienie starej stacji z nowoczesnym odbiciem w szybie gołebie fajne oby tak dalej pozdrawiam
kris napisał(a):
wypowiem się na temat dwóch zdjęć:
gołąbki :smileyarrow: mogłoby być dobre, ale po pierwsze tylko ten po prawej jest w Głębi Ostrości, no i nie podoba mi się, że one są tak pościnane
kris napisał(a):