anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Poddaje się ocenie.

BreakTheSilence
Nowicjusz

Poddaje się ocenie.

Kilka moich fotek zrobionych w wolnym czasie ,którego zawsze mało. :(
NA początek zachody,które pewnie będą skrytykowane,za to że są zachodami :D
Liczę na ocenę,krytykę,porady,wskazówki

Robię zdjęcia amatorsko od kilku miesięcy,
z kompaktu przesiadłem się na lustrzankę,różnica ogromna :nauseated_face:
Jakbym wiedział od razu bym kupił lustrzankę,ale dzięki temu mam teraz dwa aparaty 8-)

19 ODPOW. 19
profile.country.pl_PL.title
koteczek11
Początkujący

nie zachody a roślinki w zahodzie słońca :) to co mi nie lezy to zdjęcie nr 2 - zbyt dużo czerni na dole ;( ale jak wam zawsze powatzram ja jestem tylko amatorem i oceniam na oko - co mi sie podoba a co nie

profile.country.en_PL.title
tompacan
Nowicjusz

BreakTheSilence napisał(a):


NA początek zachody,które pewnie będą skrytykowane,za to że są zachodami :D



No jestem ciekawy ilu geniuszy zaczynało bez zachodów? ;)
To jest naturalne, że na początku człowieka zachwycają zachody słońca, i nic w tym złego, że człowiek ulega kakofonii kolorów w dodatku ciepłych, nastrajających człowieka pozytywnie.

Ale sama formuła zachodu słońca juz sie dawno wyczerpała, można go użyć do podkreslenia motywu głównego ale samo w sobie ...

Ty chciałeś wykorzystać go do eksponowania roślinności i wyeksponowałeś, z tym że mamy tu do czynainia z ekspozycją krzewów na horyzoncie a do tego pionowy kadr średnio MZ sie nadaje. Do tego centralny kadr w przypadku drugiego zdjęcia zupełnie nie pasuje.

BreakTheSilence
Nowicjusz

Mi właśnie te roślinki na horyzoncie się spodobały :P
Wiem,że co do zdjęcia numer dwa jest za dużo dołu,czyli czerni,jednak,na górze byłoby za dużo granatu więc uznałem,że lepiej będzie wypośrodkować.

Ja osobiście nie lubię zimnych barw,uwielbiam wszystkie pozytywne i ciepłe.