anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pomoc w wyborze kamery

mihau2104
Początkujący

Pomoc w wyborze kamery

Witam, mam chęc zakupić kamerę firmy sony z zapisem hdd w rozdzielczosci hd. Chcę na ten cel przeznaczyć ok. 1400 zl. Wiąże z nią nadzieje na małe usługi, np nagrywanie rocznic, 18tek. Nie znam się dokladnie na poszczegłonych funkcjach. Chcę, aby obraz cechowal sie dobra jakoscią, nawet przy slabym oswietleniu. Nie bylo problemu z konwersją formatu zapisu ktora pozwolilaby mi na obrobke materialow. Także mam pytanie do posiadaczy kamer o podobnych parametrach o oprogramowanie firmowe. Na co pozwala? I czy jest w nim możliwość ewentualnych wstepnych modyfikacji filmu? Proszę o pomoc w wyborze. Chcialbym zeby stosunek jakosci do ceny byl jak najlepszy. Bardzo dziekuje z góry za wypowiedzi :) pozdrawiam :)

6 ODPOW. 6
wideoaktywny
Początkujący

mihau2104 napisał(a):

Witam, mam chęc zakupić kamerę firmy sony z zapisem hdd w rozdzielczosci hd. Chcę na ten cel przeznaczyć ok. 1400 zl. Wiąże z nią nadzieje na małe usługi, np nagrywanie rocznic, 18tek.



Witaj, w budżecie około 1400 zł nie znajdziesz obecnie kamery Sony HD z dyskiem twardym, kamery tego typu są droższe o kilkaset złotych. Kamerą najbliższą Twoim oczekiwaniom jest obecnie HDR-XR155.

mihau2104 napisał(a):

Chcę, aby obraz cechowal sie dobra jakoscią, nawet przy slabym oswietleniu.