anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

kamera do wideo konferencji

gumis------
Początkujący

kamera do wideo konferencji

Witam.
Z góry mówię, iż nie znam się na kamerach zupełnie dlatego kieruję tutaj moje pytanie.
Poszukuje małej, poręcznej kamery hd, ale jednym z ważniejszych dla mnie parametrów jest możliwość podłączenia jej do komputera tak, aby system był, że tak powiem jej „świadomy”, tzn. by wykrył ją jako kamerę którą można by wykorzystać jako kamerę internetową np. do wideokonferencji.
Niestety taka funkcjonalność nie jest wprost wypisywana w opisie modelu, a jest ona dla mnie dość ważna.

2 ODPOW. 2
WikiLeaks
Początkujący

Obecnie dostępne kamery HD (seria sto, trzysta i pięćset), z tego co mi wiadomo, nie oferują możliwości pełnienia funkcji kamery internetowej a złącze USB służy przede wszystkim do przesyłania materiału z kamery lub na kamerę nie przesyła zaś strumieniowo materiału HD do komputera.

Tutaj informacje bardziej szczegółowe – jeśli cię nie interesują pomiń i przejdź do konkluzji
Takie przesyłanie on-line jest możliwe w przypadku kamer posiadających funkcję USB Streaming (z tego co się orientuje, żadna z obecnych kamer HD Sony jej nie posiada) lub korzystających z łącza FireWire (kamery formatu HDV) np. modelu HDR-HC9 (kamera HD na kasety).

Nie chcę przesądzać, ale kamery HD z USB Streaming prawdopodobnie nie istnieją co wynika z ograniczeń USB w wersji 2.0. Jeśli już spotyka się livestreaming w kamerach to raczej w SD lub kamerach internetowych typu Skype, które jednak przesyłaja obraz niskiej rozdzielczości.