Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Chciałbym dowiedzieć się coś więcej o aparatach SONY NEX-5, jestem laikiem, jeśli chodzi o sprzęt fotograficzny, jak narazie mam mały aparat kompaktowy, ale chciałbym kupić teraz coś lepszego i wpadła mi w oko, SONY Nex-5, ale chciałbym zapytać się osób, które się trochę znają na fotografii, bo w Centrum SONY w Szczecinie polecają mi NEX-5 z dwoma obiektywami, chciałbym się zapytać czy to dobre rozwiązanie i czym się różnią te obiektywy i wtedy jaki obiektyw do fotografowania czego używać, aparat ten chcę kupić z zamiarem takim, że teraz z żoną wyjeżdżam na wycieczkę, drugie pytanie, to takie, czy ten aparat ma w ogóle jakiś zoom, a jak ma, to jaki, przepraszam, za takie pytania, ale to będzie mój pierwszy porządny aparat z serii . Proszę o odpowiedź i z góry bardzo dziękuję
Proponuję trzymać się tematu. To NEX-5 jest tu bohaterem, a nie rozważania na temat patentów.
SZFENDAK napisał(a):
...to spróbuj podpiąć np. do Nikona przez odpowiednią przejściówkę obiektyw Olimpusa, Canona, Minolty i powiedz czy będzie jakiekolwiek potwierdzenie w aparacie o obecności obiektywu,
raczej wątpię
Gienek322 napisał(a):
Rzecz w tym, że sony w NEX-ach poszło naprzeciw klientom, skoro umożliwili działanie matrycy bez "elektrycznego" potwierdzania obecności obiektywu. No bo piszesz, że konstrukcja w nikonach potwierdza sobie obecność obiektywu, żeby niby co? W ogóle zadziałał aparat co to fotnięcia? A może tylko mechanizmy przysłon czy ostrościowania?
A przecież są jeszcze tryby ręcznych nastawów na obiektywach i takiego fotkowania.
Gienek322 napisał(a):
No i właśnie dziwna ta polityka sony, że z jednej strony umożliwia się kompatybilność sprzętu NEX, a z drugiej strony zaś się to ogranicza, co do tego zoomowania cyfrowego.
Małe pytanko mam okazję kupić tanio (bo za 40zł) pilota sony rmt-835, czy będzie gadał z nex-5
Jest to pilot do kamery. Nie powinien współpracować z NEXem, ani z DSLR.
Tadeusz napisał(a):