Deel jouw ervaring!
Bij instellingen - google - doorzoekbare apps kan ik niks meer ingeven.
Voorheen was het mogelijk om bijv de tv gids en meer apps op te nemen bij doorzoekbare apps bijv. als ik een zoekopdracht deed via stem (google assistent) kreeg ik ook resultaten van de tv gids te zien.
Nu krijg ik alleen nog YouTube resultaten.
Dit is sinds de update van 22 april v6.6555 op de Sony AF8
Is dit bekend? En komt hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De google app moet het probleem zijn. instellingen-apps- Google updates verwijderen geeft oplossing. Nu kan ik weer apps aan of uitzetten bij doorzoekbare apps. Ik krijg ook weer netjes zoekresultaten van andere apps zoals Guide en browser als ik iets met mijnsmijn inspreekt.
Als ik nu de app weer update in de google Playstore of de tv dan is de optie weer blanko (instellingen-google-doorzoekbare apps)
Hopen dat Sony dit snel kortsluit met google en er een update komt die de functie wel weer terug brengt.
Al eens de "powerreset" uitgevoerd?
suc6 ermee,
73's
Bedankt voor je reactie,
Je bedoeld via instellingen- over - opnieuw opstarten?
Power reset heb ik uitgevoerd ( tv uit, stekker eruit voor minimaal 2 minuten) maar heeft het niet opgelost.
Zou iemand voor mij kunnen checken of hij/zij deze functie ook kwijt is op de nieuwe firmware?
De google app moet het probleem zijn. instellingen-apps- Google updates verwijderen geeft oplossing. Nu kan ik weer apps aan of uitzetten bij doorzoekbare apps. Ik krijg ook weer netjes zoekresultaten van andere apps zoals Guide en browser als ik iets met mijnsmijn inspreekt.
Als ik nu de app weer update in de google Playstore of de tv dan is de optie weer blanko (instellingen-google-doorzoekbare apps)
Hopen dat Sony dit snel kortsluit met google en er een update komt die de functie wel weer terug brengt.
De Powerreset is uit te voeren d.m.v. groene knop ingedrukt te houden van de afstandbediening.
De bovengenoemde handeling wordt geadviseerd en niet de stekker uit het stopcontact (paarden middel) te halen.
73's