annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geluidoverdracht van 55ag8 naar bvde2100

profile.country.NL.title
leeuw123
Ontdekker

geluidoverdracht van 55ag8 naar bvde2100

ik heb sinds een paar weken een tv AG8 en home cinema set BDVE 2100.

Ik heb twee problemen waar ik niet uit kom.

probleem 1

Als ik van tv overschakel naar de radio heb ik radiogeluid op mijn AG8 en E2100 maar ook het radiobeeld op de tv. Zet ik de het beeld van TV uit via kpn afstand bedinging of die van de AG8 dan gaat de tv keurig uit maar ook de E2100 terwel deze aan moet blijven voor het radio geluid. Als ik de E2100 dan weer opstart dan speelt hij keurig de radio af. Dit duurt bijna een minuut. is hier een oplossing voor.

Probleem 2

Als ik op tv wil kijken naar iets op google play of een film huur bij Pathe thuis dan heb ik alleen geluid op mijn TV als ik mijn home set E2100 uit zet terwel die juist het cinema geluid moet geven bij een film. Hoe kan ik dit verhelpen?

Graag hoor ik of er een oplossing is.

vriendelijke groet Leo

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Leo,

 

Ik ga dit voor je navragen! 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze service geeft het volgende aan:

 

Probleem 1: Hierbij dien je bij de Bravia Sync instellingen de functie “Apparaten uitschakelen” uit te zetten.

Dit heeft alleen wel tot gevolg dat je de BVD-E2100 in het vervolg ook handmatig moet uitschakelen.

Wanneer men dit geen goede optie vindt, dan is er helaas geen andere oplossing dan even een minuut te wachten. Dit soort apparaten hebben tegenwoordig ook een besturingssysteem net zoals bij een telefoon of computer, dus het afsluiten en weer opnieuw opstarten kost wat tijd.

 

Probleem 2: je kunt proberen om de digitale audio uitgang op PCM te zetten i.p.v. Auto 1.

 

Hopelijk helpen deze antwoorden je! :slight_smile:

 

Met vriendelijke groet,

Bibi