Deel jouw ervaring!
Beste lezer,
zoals ik al paar keer gevraagd heb of het downgrade mogelijk is naar android 7 wordt er gezegd van niet.
maar kijk wat ik hier tegen komt via dit forum het kan blijkbaar wel met android tv's
https://community.sony.nl/t5/android-tv/nieuwe-bravia-firmware-update-gelanceerd/td-p/217530
volgens Volgens @Vinc_E kan het dus wel zou graag wat opheldering willen.
alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Vinc_E bedankt voor de reactie. Ik heb dus sinds Android 8 arc problemen in combinatie met mijn sonos beam en als ik hem via optische kabel aansluit op tv zelf is er niks aan de hand. Wat er gebeurt is dat de tv als ik mijn sonos beam via arc aansluit dan start de tv vanuit stand-by opnieuw op het lijkt of de tv een soort van crasht en dan boodloop heeft hij gaat dan wel terug naar het Android scherm en dit had ik niet met Android 7 dus vandaar mijn vraag. Heb jij misschien een idee wat dit kan zijn ik ben niet de enige ik heb op Engelse Sony community ook gezien mensen last van hebben. Nu heb ik het wel met optische kabel op gelost maar arc zou moeten werken ik heb hier reset ook gedaan dat doe ik altijd na zulke updates ik hoor graag een eventueel idee liefst terug naar Android 7
Een post van Vinc E uit 2016 aanhalen! Mogelijk was dit toen der tijd nog wel mogelijk met de firmware. De laatste jaren is het in ieder geval niet mogelijk.
73's
@pa3eia bedankt voor je antwoord dan is me dat duidelijk waarom ik die post even terug haal is dat ik er van stond te kijken had niet gezien dat die van 2016 was
Hoi @Rico112,
Een downgrade is iets wat de technici van de klantenserice deden als een TV niet meer functioneerde.
Het is niet iets wat op consumentenniveau ooit een oplossing was.
@Vinc_E bedankt voor de reactie. Ik heb dus sinds Android 8 arc problemen in combinatie met mijn sonos beam en als ik hem via optische kabel aansluit op tv zelf is er niks aan de hand. Wat er gebeurt is dat de tv als ik mijn sonos beam via arc aansluit dan start de tv vanuit stand-by opnieuw op het lijkt of de tv een soort van crasht en dan boodloop heeft hij gaat dan wel terug naar het Android scherm en dit had ik niet met Android 7 dus vandaar mijn vraag. Heb jij misschien een idee wat dit kan zijn ik ben niet de enige ik heb op Engelse Sony community ook gezien mensen last van hebben. Nu heb ik het wel met optische kabel op gelost maar arc zou moeten werken ik heb hier reset ook gedaan dat doe ik altijd na zulke updates ik hoor graag een eventueel idee liefst terug naar Android 7