Deel jouw ervaring!
Sinds de software update kan ik soms de tv normaal aanzetten. Maar regelmatig blijft het beeld zwart met boven in NPO1 001,
Hij moet dan opnieuw opstarten. Ik heb het idee dat hij de C + kaart niet ziet, of de HDD .
Verder vind ik de music app onhandig geworden, als ik de Usb hdd afspeel . Ik kan niet meer op mappen selecteren en ik zie bij de nummers (flac) alleen de titel , in vierkante pictgrammen .
Opgelost! Ga naar oplossing.
@pa3eia schreef:
Heb ondertussen ook de service vervanging naast de Auto service update op "Uit" gezet.
Ook hier de afgelopen dagen geen zwart beeld met geluid meer gehad na de aanpassing.
73's
Het zwarte beeld met geluid en de infobalk blijvend in beeld is helaas een bekend eufel na de laatste software update.
Het is nagenoeg op te lossen door in Instellingen - Zender installatie - Digitale Set-up - Technische instellingen de Auto service update uit te zetten.
suc6 ermee,
73's
Nou bedankt, Ik had auto update van algemene satelliet al uit gezet ,omdat dat problemen gaf met voorkeur satelliet. Is de eerdere software terug te zetten , d.m.v usb stick ? Zou wel handig zijn.
Mooie call trouwens , Gerard
Het was gelukkig hier de oplossing in de DVBc mode i.c.m. de CI+ module en eigen zenderlijst volgorde.
Helaas gebeurd het soms met zappen dat dit probleem ook weer voordoet. Sony Europe is inmiddels op de hoogte, laten we hopen dat het met de volgende update hersteld wordt.
73's
Heb ondertussen ook de service vervanging naast de Auto service update op "Uit" gezet.
73's
Dit laatste werkt bij mij nu ook wel goed, fijn bedankt.
@pa3eia schreef:
Ook hier de afgelopen dagen geen zwart beeld met geluid meer gehad na de aanpassing.
73's