Deel jouw ervaring!
Goede middag,
Ik heb pas geleden een Blue Rayspeler BDP-S6700 aangeschaft en deze m.b.v HDMI kabels verbonden met TV en soundbar, nu wil ik ook deze speler d.m.v de digitale coax uitgang verbinden met een versterker, alleen heeft deze versterker NAD C720BEE geen coaxiale ingang. Ik heb hiervoor in een ver verleden eens een HYP AU-D3-192 Dac gekocht die een aansluiting heeft voor optical toslink kabel en een aansluiting voor een digitale coaxiale kabel, de uitgang is 1 x RCA naar de versterker die 2 speakers aanstuurt. Mijn vraag in deze is of deze manier van verbinden mogelijk is. Ik wil gebruik blijven maken van deze versterker vanwege het gebruik van een hoofdtelefoon en uitschakelen van de speakers. Wie kan mij adviseren???
vriendelijke groeten,
Willem
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de S6700 is de coaxiale uitgang aanwezig, het is dus het proberen waard.
Als het gelukt is, hou ons dan op de hoogte.
suc6 ermee,
73's
Goede avond,
Het heeft even geduurd, maar hierbij mijn hartelijke dank voor het uitgebreide antwoord op mijn vraag.
Inmiddels de benodigde kabels (Ru connected) binnen en de boel aangesloten. Het werkt!!!!!
Wil toch wel een lans breken voor het gebruik van goede kabels. Ru connected is het antwoord.
fijn weekend,
Willem
Op de S6700 is de coaxiale uitgang aanwezig, het is dus het proberen waard.
Als het gelukt is, hou ons dan op de hoogte.
suc6 ermee,
73's
Goede morgen,
Bedankt voor je antwoord, uiteraard kom ik erop terug mocht het gelukt zijn, maar nog een prangende vraag hierover: geeft de Blue Ray een stereo signaal over de coaxiale uitgang?
vriendelijke groeten,
Willem
Selecteer het symptoom van uw apparaat en volg de stappen om het probleem op te lossen. Controleer de handleiding bij uw apparaat voor modelspecifieke informatie.
OPMERKING: Raadpleeg voor meer informatie Een tv aansluiten in de Opstartgids van uw Soundbar/Home Theatre-systeem of Home Audio-systeem.
OPMERKING: Stel de Controle voor HDMI (bediening voor HDMI) (BRAVIA Sync) van de tv en Soundbar in op ON (AAN).
Er zijn speciale knoppen op de afstandsbediening van de Soundbar die u helpen bij het uitvoeren van deze aanpassingen.
Controleer de volgende stappen.
OPMERKING: Controleer de volgende stappen als er geen geluid komt uit uw Surround-luidspreker voor de HT-RT5. Deze zijn hetzelfde voor de subwoofer.
HT-Z9F/ HT-ZF9
Sluit de subwoofer of achterspeakers handmatig aan, zoals beschreven in de handleiding. Zie voor meer informatie over de verbindingsinstelling van de draadloze subwoofer De subwoofer of achterspeakers handmatig aansluiten in de handleiding.
OPMERKING: De led kan meer dan 10 seconden langzaam groen of oranje knipperen.
Haal het netsnoer van de subwoofer uit het stopcontact en wacht een minuut voordat u de stekker weer in het stopcontact steekt.
Als het probleem nog niet is opgelost, reset u het apparaat als volgt:
Controleer de volgende stappen:
OPMERKING: De subwoofer is een luidspreker voor het afspelen van basgeluid. Het geluid uit de subwoofer kan moeilijk te horen zijn wanneer de ingangsbron minder basgeluid heeft, zoals bij een tv-uitzending.
Goede avond,
Het heeft even geduurd, maar hierbij mijn hartelijke dank voor het uitgebreide antwoord op mijn vraag.
Inmiddels de benodigde kabels (Ru connected) binnen en de boel aangesloten. Het werkt!!!!!
Wil toch wel een lans breken voor het gebruik van goede kabels. Ru connected is het antwoord.
fijn weekend,
Willem
Goede avond,
Het is gelukt, met behulp van de nodige apparaten kan ik nu gewoon muziek beluisteren zonder de TV aan te hebben, maar ook muziek DVD bekijken en beluisteren met de hoofdtelefoon zonder andere tot last tezijn. Geweldig.
fijn weekend,
Willem