annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

TV valt uit tijdens film Netflix

MialloMarco
Ontdekker

TV valt uit tijdens film Netflix

Hallo,

Deze avond was ik de film Immortals aan het kijken op mijn KDL-32wW655A. Op een gegeven moment viel de televisie tijdens de film uit en brandde het lampje van de tv 3 keer rood na elkaar, een paar minuten lang. Na een paar minuten kon ik mijn tv pas weer opstarten.

Ik dacht dat de app van Netflix was gecrasht, dus ik startte de film opnieuw op, maar telkens tijdens hetzelfde stukje viel de tv uit. Gedwongen heb ik dat stukje op mijn Iphone gekeken en daarna verder gekeken op mijn tv.

Later in de film kreeg ik weer hetzelfde aan de hand. Tijdens een bepaald stukje viel de televisie opnieuw voortdurend uit. Ook tijdens de film zelf stopte de film opeens omdat hij geen verbinding had met Netflix. Het afsluiten van de app deed het toen ook niet, waardoor ik de tv maar moest uit- en aanzetten.

Op de Iphone zelf of laptop heb ik hier geen last van...

Heeft iemand enig idee hoe het komt dat de tv zichzelf uitschakelt op dat moment? Het is best wel vervelend aangezien ik deze tv nog maar een maand heb.

Het kan toch niet dat de kwaliteit van dat stukje zo groot is dat de tv dat niet kan afspelen? Dat lijkt me toch wel sterk...
Of ligt het aan de app van netflix op de tv?

 

PS: Als er mensen zijn met dezelfde tv en ook netflix hebben, misschien dat zij kunnen uitproberen of zij hetzelde probleem hebben? De tv viel tijdens de film Immortals ( 2011 ) uit rond tijdstip 1:04, en later rond tijdstip 1:38:05.

Ik hoop dat jullie een antwoord kunnen geven.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Marco

0 ANTWOORDEN 0