Deel jouw ervaring!
Twee jaar na aankoop van de KDL46NX715 nog steeds geen QRIOCITY Film on demand dienst !
Heeft er iemand een idee van wanneer deze dient beschikbaar zal zijn voor Belgie ?
Alvast bedankt.
Groetjes.
Mike
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo allemaal,
Er is gecheckt met het hoofdkantoor van Sony Entertainment en inderdaad is deze service niet beschikbaar in de Benelux. Het is ook niet duidelijk wanneer en of dit wel gebeurd.
Helaas...
Clarissa
Ik denk dat je wacht op iets waarvan de naam al lang (en meermaals...) gewijzigd is...
Er bestaat van/voor Sony een online videodienst: Ximon...ik kan dat zo met m'n tv afspelen...
Zit er niet tussen, enkel Mubi heb ik.
Het een verversing van webinhoud gedaan en steeds hetzelfde.
Van QRIOCITY heb ik wel een muziekdienst, in Duitsland waar ik de tv gekocht hen was er demo van video dienst onder Qriocity !
Enig raad.
THX
Welkom,
Probeer het eens met "duitsland" als land instelling i.p.v. "Nederland".
73's
in 2010/2011 was er sprake van dat Qriocity ook in NL zou worden geintroduceerd, nadat het in Duitsland en een aantal andere landen was geintroduceerd. http://tweakers.net/nieuws/70995/sony-qriocity-video-on-demand-dienst-in-europa-gelanceerd.html
Daarna is in Nederland de voorgestelde dienst omgenoemd naar Sony Entertainment Network, met een Music Unlimited en een Video Unlimmited deel. De apps met 'binnenkort in beschikbaar' in Sony Internet TVs uit 2010/2011 zijn ergens 2011-2012 van 'Qriocity' naar 'Sony Entertainment' network omgelabeld, tijdens een firmware update. Het Music Unlimited deel draait in NL sinds medio 2012. Video Unlimited niet.
Ik heb het idee dat de grotere TV aanbieders in NL (Ziggo, UPC, KPN) liever niet hebben dat het in NL uitgerold wordt en ik denk dat de NL markt de klein is, er al te veel alternatieven via de kabelaars en hun set-top boxen etc. zijn om voor Sony Entertainment hier tussen te komen, en dat aanbieders zoals Ximon en Videoland niet de resources en stamina hebben een app op Sony TV's voor hun dienst geregeld te krijgen en zij ook al op de set-top boxjes van de kabelaars hebben ingezet. De beste kans is nog dat als spin-off van het mobiele internet content gebeuren op de Xperia telefoontjes en tablets, en/of de volgende generatie Playstation, er ook iets komt voor op de TV's - Dat is waarschijnlijk de reden dat Music Unlimited WEL is uitgerold naar en de mobieltjes, en de TVs/BluRay.. Connected-TV zit even in het verdomhoekje omdat Sony zich aan het herbezinnen is op wat ze met de TV willen, en hoe (video on demand IN de TV, of toch beter via een set-top box a-la Google TV of een chrome-cast plug-in, of laat de betaling en download en levering lekker door tablet of mobieltje regelen, en sluis alleen beeld en geluid in optima forma door).
Bedankt jongens voor deze info.
Ik hoop dat Sony toch gaat inzien dat Musiek wenig zin heeft op TV, bij mij toch.
Wanneer ik mijn TV aanzet dan is het om naar films te kijken !
Ik hoop alsnog dat ze een VOD oplossing vinden voor de Benelux.
Groetjes.
Mike
mogelijk ook goed nieuws voor de tv's:
Playstation krijgt meer video-on-demand en live tv http://www.bright.nl/node/25730