annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-65X9005A 4K-TV

Johankrug
Nieuw

Sony KD-65X9005A 4K-TV

Goedendag,

 

Na de vraag al voorgelegd te hebben aan Sony Nederland en een (Engelse) email gestuurd te hebben aan Sony world wide support en nog steeds zonder antwoord te zitten leg ik de vraag hier neer.

 

Ik ben voornemens om het bovengenoemde 4K-toestel van Sony aan te schaffen. Echter wil ik de TV aan de muur hangen. "Helaas" blijken er aan de achterkant kleine woofers te zitten welke een strakke montage aan de muur niet mogelijk maken. Een oplossing hiervoor zou zijn een constructie waarbij de TV op een afstandje van de muur hangt zodat de speakers onderaan vrij zijn maar de TV wel mooi vlak hangt. Om deze constructie te realiseren zou ik graag de maten willen hebben van de speakers op de achterkant: de locatie en de diepte. Op deze manier kan ik een constructie realiseren en de muren verder afwerken en pas de TV aanschaffen op het moment dat deze ook echt in positie gebracht kan worden.

 

Vriendelijk dank voor uw tijd en antwoord,

 

Met vriendelijke groet,

 

Johan

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Ik kwam op Tweakers foto's van de achterkant en afmetingen tegen, met een beetje rommelen met maten kom je er waarschijnlijk wel uit.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Johankrug
Nieuw

Bedankt voor de reactie!

 

Ja, dergelijke teksten ben ik inderdaad tegengekomen op internet. Echter hecht ik meer waarde aan een (officiële) maattekening. Deze lijken helaas onbereikbaar.

 

Op de Sony-site viel mijn oog ineens op het volgende regeltje:

Tv exclusief tafelstandaard (b x h x d)

1682 x 875 x 100 (58) mm 

 

Mag ik hieruit opmaken dat de gehele TV 58mm dik is en op het dikste punt 100mm?

KelvinV
Bijdrager

Hoi Johan, 

 

Ik weet niet exact hoe dik de televisie is, maar ik weet wel dat de tv een VESA mount heeft van 400 x 300 mm. Wellicht heb je hier iets aan. :slight_smile: 

 

Groetjes,

 

Kelvin 

Johankrug
Nieuw

Hoi Kevin,

 

Vriendelijk dank voor de reactie. Ook dát is goed om te weten, ook dat kon ik niet snel terugvinden in enige documentatie. Toch zou ik ook graag willen weten hoe dik de TV is en/of hoe dik de speakers aan de achterkant zijn danwel hoeveel deze uitsteken.

 

Met vriendelijke groet,

Johan