annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met Sony EnT. Toepassing Ximon

OPGELOST
Eddy29
Lid

Probleem met Sony EnT. Toepassing Ximon

Bij mijn aankoop van Mijn KDL-42W805a kreeg ik 3 maanden Ximon films cadeau. Dus registreer ik op mijn PC bij Ximon en geef de actrivatiecode in . Geen probleem alles wordt aanvaard.  Ik log in op mijn TV en probeer een trailer.  Alles OK en keer terug naar zender. Ik probeer opnieuw in te loggen en krijg telkens opnieuw een melding: verbindingsprobleem.  Met andere toepassingen zijn er geen problemen.  Een fabrieksreset uitgevoerd en bij selectie van de toepassing Ximon: verbindingsicoontje en daarna zwart scherm???  Wie kan helpen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Eddy29
Lid

Het probleem is opgelost.  Door een storing was de Ximon app tijdelijk niet beschikbaar.  De helpdesk van Ximon lichtte mij daarover in en het probleem werd hersteld.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de W805a bedraad of draadloos verbonden met het netwerk?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Eddy29
Lid

Op het ogenblik draadloos verbonden, maar heb het ook bedraad uitgeprobeerd.  Andere apps werken ok, maar ximon geeft nu zwart scherm en na enkele tijd komt er melding dat de pagina niet geledan kan worden.  Zou de server plat liggen?  hapert,er,iets met de prinstalled app van Ximon? 

Eddy29
Lid

Het probleem is opgelost.  Door een storing was de Ximon app tijdelijk niet beschikbaar.  De helpdesk van Ximon lichtte mij daarover in en het probleem werd hersteld.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het opgelost is, bedankt voor je feedback.

Persoonlijk zal ik als het eventueel mogelijk is om toch bedraad de W805a met het netwerk te verbinden.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!