annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-42W655A telkens resetten

OPGELOST
NJGibbes
Nieuw

KDL-42W655A telkens resetten

Beste,

Ik heb regelmatig het volgende probleem met mijn tv. Die gaat namelijk niet aan!! als dit gebeurt moet ik die spanningsloos maken en daarna doet ie het weer.

Ander probleem is dat ie spontaan aangaat. Soms als ik thuis kom is het weer aan, of s`ochtends.

Ik hoop dat iemand iets van weet......:smileyhappy:

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
chic06
Ontdekker

De TV was 8.5 uur uit geweest.

Start zonder problemen weer op met de afstandbediening.

Nog te vroeg om te juichen, maar hopelijk hij het goed doen. Ook als hij nog langer uit is geweest.

Hopelijk gaat Sony nog iets doen aan die TV SideView app.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

tchimy
Ontdekker

Bedankt voor alle suggesties!

Bij mij hielp het uitzetten van extern inschakelen niet helaas. De volgende ochtend stond de tv gewoon weer aan. Ook het ontkoppelen van alle aangesloten apparaten (PS3, HDD recorder (sony)) mocht niet baten.

Van het weekend toch maar gekozen om de tv te resetten naar de fabrieksinstellingen en dat hielp in mijn geval prima. Nadeel is natuurlijk dat alles weer opnieuw moeten worden ingesteld, maar het lijkt erop dat we van het probleem afzijn (nu 48 uur niet meer vanzelf aangegaan / niet meer kunnen inschakelen zonder eerst de stekker eruit te moeten halen).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Al eens een reset (fabrieksinstellingen) uitgevoerd?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
tchimy
Ontdekker

Beste NJGibbes,

Ik heb precies hetzelfde probleem als je beschrijft. Heb je inmiddels al een oplossing hiervoor gevonden?

chic06
Ontdekker

Deze TV heb ik ook pas net en heb exact hetzelfde probleem dat de TV niet aan gaat als hij een tijdje (ca een halve dag) uitstaat.

Ik vermoed dat dit wordt veroorzaakt doordat de optie 'extern aanschakelen' op 'AAN' staat.

Aan schakelen via netwerk TV Sideview. (Trouwens wat werkt deze app klote. 80% van de keren kan hij niet connecten met de TV. En het registeren lukte pas na tig keren proberen.)

Ik heb de optie 'extern aanschakelen' nu op 'UIT' staan. Tot nu toe kan ik de TV zonder problemen aan zetten via de afstandbediening.

Morgen weet ik meer als de TV de hele nacht uit is geweest.

Staat die optie bij jullie ook op 'AAN' ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom  & ,

Laten we hopen dat  de oplossing heeft, morgen (zondag) weten we meer.

@ thanks voor het onderzoeken en mogelijk de oplossing die je met ons wil delen.

73's

chic06
Ontdekker

De TV was 8.5 uur uit geweest.

Start zonder problemen weer op met de afstandbediening.

Nog te vroeg om te juichen, maar hopelijk hij het goed doen. Ook als hij nog langer uit is geweest.

Hopelijk gaat Sony nog iets doen aan die TV SideView app.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedank voor je feedback, hopelijk kunnen  &  met deze oplossing wat mee.

73's

tchimy
Ontdekker

Bedankt voor alle suggesties!

Bij mij hielp het uitzetten van extern inschakelen niet helaas. De volgende ochtend stond de tv gewoon weer aan. Ook het ontkoppelen van alle aangesloten apparaten (PS3, HDD recorder (sony)) mocht niet baten.

Van het weekend toch maar gekozen om de tv te resetten naar de fabrieksinstellingen en dat hielp in mijn geval prima. Nadeel is natuurlijk dat alles weer opnieuw moeten worden ingesteld, maar het lijkt erop dat we van het probleem afzijn (nu 48 uur niet meer vanzelf aangegaan / niet meer kunnen inschakelen zonder eerst de stekker eruit te moeten halen).

tchimy
Ontdekker

P.S.als aanvulling op vorige bericht: na hertsellen fabriekinstellingen heb ik TV sideview (het pairen van de smartphone met de TV) niet meer uitgevoerd. Het lijkt er sterk op dat, gezien de bovenstaande berichten, dit de boosdoener was in mijn geval.