annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32EX521 + netwerk (mappenstructuur)

OPGELOST
profile.country.NL.title
robwit
Ontdekker

KDL-32EX521 + netwerk (mappenstructuur)

Ik heb een Sony KDL-32EX521 die bedraad is aangesloten op mijn thuis netwerk. Als ik ga zoeken op foto's of video's (films) kom ik in een vage structuur terecht. Ik bedoel hiermee dat ik in mappen kom die ergens op mijn PC staan, bijvoorbeeld een map voorbeelden van video's op mijn C-schijf. 

 

Ik wil gewoon kunnen bladeren in de normale mappen op mijn PC? Waarom nu weer zo ingewikkeld.......... Wat moet of kan ik doen om bij mijn foto's of films te komen die in gedeelde mappen zitten op mijn PC?

 

Ik heb begrepen dat de TV ook niet alles kan afspelen, ik maak nu zelf MP4 bestanden waarin ik de ondertiteling in vast gezet heb.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

je hoeft geen software te installeren, want je hebt al windows media player.

windows media player heeft een media library. alle directories die in die library zijn opgenomen, worden via DLNA ook over het netwerk aan je tv aangeboden.

op je pc/laptop kun je de voorbeeldvideos uit de library halen, en je gewenste directory met videos in de library opnemen.

 

het alternatief is de genoemde andere software. daar moet je ook een library directory instellen op de pc. bepaalde formaten en combinaties met losse ondertitelbestanden doen het beter met ps3mediaserver dan met windows media player.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Dit gaat het makelijkste via een MediaServer.

 

PS3MediaServer of Univesel MediaServer of Sony HomeStream

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
robwit
Ontdekker

Hoe bedoel je? Is dat software die ik op mijn computer moet installeren?

 

Gr

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

je hoeft geen software te installeren, want je hebt al windows media player.

windows media player heeft een media library. alle directories die in die library zijn opgenomen, worden via DLNA ook over het netwerk aan je tv aangeboden.

op je pc/laptop kun je de voorbeeldvideos uit de library halen, en je gewenste directory met videos in de library opnemen.

 

het alternatief is de genoemde andere software. daar moet je ook een library directory instellen op de pc. bepaalde formaten en combinaties met losse ondertitelbestanden doen het beter met ps3mediaserver dan met windows media player.