annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hardeschijf veilig verwijderen van TV KDL 42W655A

samialabbar
Nieuw

Hardeschijf veilig verwijderen van TV KDL 42W655A

Ik heb een KDL 42W655A TV en als ik mijn harde schijf (WD My Passport exFAT) inplug krijg ik een melding dat de harde schijf inactief moet zijn om veilig te kunnen verwijderen. Ik kan nergens in de instellingen vinden hoe ik het kan verwijderen. Het is een bus powered hardeschijf dus het heeft ook geen uitknop. Ik weet nu niet wanneer ik het er gewoon uit kan halen en wanneer niet. Als ik uit het menu ga en gewoon tv ga kijken voel ik dat de harde schijf nog steeds draait..

Is er een manier om het veilig te verwijderen of kan ik het er gewoon uit trekken?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Ik ben ook benieuwd, als je het weet wil je het dan met ons delen?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
samialabbar
Nieuw

Ik krijg het idee dat je het er gewoon uit kan halen als je uit het menu gaat. Zolang je niet in het harde schijf menu zit of iets bekijkt om de schijf zelf. Tot nu toe heb ik geen meldingen gekregen tijdens het uitwerpen van de schijf en heb ook geen schijf problemen gehad dus ik denk dat dit gewoon veilig is. Maar dit is wat ik denk dus ik weet het natuurlijk niet 100% zeker.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback.

 

Heb een tijd geleden ook een externe USB voor opname aan de HX720 aangesloten.

Het was nooit voorgekomen dat deze moest ontkoppeld worden terwijl de HX720 nog aan was.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!