annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geluidsinstellingen

OPGELOST
Lucie88
Nieuw

geluidsinstellingen

 

Hallo,

 

ik heb een KDL-40EX600

 

Ik ben al enige tijd aan het uitvinden hoe ik geluidsinstellingen kan wijzigen, als ik een film kijk  zowel via USB als via HDMI is het spraak geluid erg zachtjes, maar het geluid van bijvoorbeeld actie of wanner ze niet praten ontzettend hard. ik heb mijn seround set aangesloten via de koptelefoon ingang als ik een film via usb afspeel.

 

als ik mijn laptop aansluit via de hdmi en dan het geluid geleid via hdmi heb ik alleen het zelfde probleem. en ik kan nergens vinden waar ik bijvoorbeeld spraakhelderheid kan in stellen.

 

kan iemand mij helpen hoe ik dit in kan stellen??

 

Alvast bedankt!

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1

het is beter je surroundsysteem met een hdmi kabel (aansluiting hdmi-1) of optische kabel aan je tv te verbinden

hoofdtelefoonuitgang doorlussen is daar niet voor bedoeld. 

 

 

2

onder Home - Instellingen - geluid zit een aantal instellingen waar je wat aan kan veranderen voor de hoofdtelefoon. vooral de sterkte van de geluidsuitgang, en of die onafhankelijk van audio uit moet zijn.

ook analoge audio-uit uitgang is daar instelbaar (indien aanwezig op ex600, niet gechecked)

 

3.

Geluid afregelen/equilizen moet in je geluidssysteem gebeuren. misschien doet dat het al en zit het daarom mis. welk geluidssysteem heb je er eigenlijk aanhangen?.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1

het is beter je surroundsysteem met een hdmi kabel (aansluiting hdmi-1) of optische kabel aan je tv te verbinden

hoofdtelefoonuitgang doorlussen is daar niet voor bedoeld. 

 

 

2

onder Home - Instellingen - geluid zit een aantal instellingen waar je wat aan kan veranderen voor de hoofdtelefoon. vooral de sterkte van de geluidsuitgang, en of die onafhankelijk van audio uit moet zijn.

ook analoge audio-uit uitgang is daar instelbaar (indien aanwezig op ex600, niet gechecked)

 

3.

Geluid afregelen/equilizen moet in je geluidssysteem gebeuren. misschien doet dat het al en zit het daarom mis. welk geluidssysteem heb je er eigenlijk aanhangen?.