anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia 40NX700

kellys16
Początkujący

Sony Bravia 40NX700

Kupiłem ten model kilka dni temu. Trochę go testuję, a że jestem laikiem w tym temacie, to może wyda się to trochę śmieszne, ale mam takie pytanie. Nie mogę odtworzyć filmu nagranego z kamery, (fonia jest ale wizji brak) i drugie pytanie, czy można odtworzyć film z pamięci zewnętrznej przez port USB?

9 ODPOW. 9
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witam. A w jakim formacie i jaką kamerą nagrany jest ten film? czy poddawałeś go obróbce? Można podłączać pamięć USB i odtwarzać zdjęcia, muzykę, filmy.

kellys16
Początkujący

Kamera to Panasonic SDR-H280, filmy są nie przerabiane. Odtwarzałem na starym TV i działało, obojętnie czy był to Sony czy Philips. Podłączałem kablem, który był w zestawie z kamerą (audio/wideo AV/S)

Zimny_
Użytkownik

Podłączając kamerę pod telewizor, zadaniem telewizora jest okazanie przekazywanego sygnału. Telewizor pokazuje tylko sygnał jaki jest dostarczony. Czyli generalnie są dwie opcje, albo kamera nie wysyła obrazu, ale sygnał jest nieczytelny. Nie znam tej kamery, nie wiem jakie masz ustawienia. U mnie podłączam kamerę XR520 podobnym kablem. Po wskazaniu na LCD odpowiedniego portu jest wizja i dźwięk. Ja na Twoim miejscu sprawdził bym kabel. I do którego portu w telewizorze podłączasz kamerę?
edit:
NX700 po USB czyta MPEG4, AVC, AVCHD.

s3nsei
Początkujący

Niestety w telewizorach Sony Bravia serii NX700 i NX800 nie odzczytuje filmów w formacie DivX.
Pozdrawiam s3nsei.

Ravi-----
Początkujący

Niestety takiej możliwości nie ma choć z drugiej strony po pierwsze szkoda "kaleczyć" te telewizory takim marnym sygnałem, a po drugie praktycznie każdy odtwarzacz blu ray/ dvd bez problemu radzi sobie z tym formatem i wieloma innymi (mkv).

Zimny_
Użytkownik