anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

EPG - KDL40W4220

profile.country.pl_PL.title
bolo22
Początkujący

EPG - KDL40W4220

Witam
Znalazłem tematy podobne - ale nie takie jak w moim przypadku.
Posiadam telewizor KDL-40W4220. Kablówka udostępniła możliwość odbierania sygnału cyfrowego. Do sygnału dołączony jest EPG.
I teraz problem:
Jeśli chodzi o dekodowanie nazw audycji w GUIDE to polskie znaki są, a jeśli chodzi o info konkretnych programów to już znaków polskich nie ma (załączone zdjęcia). Zasięgnąłem informacji u dostawcy kablówki i technik powiedział że standard EPG to UTF 8 (jestem laikiem w tych sprawach) i nie ma możliwości złego dekodowania - powiem że na innych telewizorach SAMSUNG, PANASONIC wszystko jest OK.
Czy coś nie tak z telewizorem?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
bolo22

10 ODPOW. 10
cogito.
Początkujący

Mniejszym dostawcom kablówek czasem wkradają się błędy w EPG. Być może Tobie trafił się taki. UTF-8 faktycznie oznacza, że kodowanie powinno być właściwie rozpoznawane przez TV. Niestety czasem taki problem pojawia się i znika jakimś magicznym sposobem. Mimo to polecam kontakt z fachowcami z Sony aby rozwiać wątpliwości;-)

bolo22
Początkujący

Właśnie o to chodzi że na innych telewizorach jest wszystko OK czyli coś nie tak z softem mojego telewizora (tak przypuszczam). Powiem że zdjęcia o informacji o kanałach jest jedno ale sytuacja powtarza się na wszystkich kanałach.

cogito.
Początkujący

Skontaktuj się więc z supportem. Jest całkiem spora szansa, że wyjdzie poprawka jeśli okaże się, że jest tak jak piszesz ;-)

bolo22
Początkujący

Witam
Odświeżę temat.
Kontaktowałem się z supportem,Pierwsza ich odpowiedź była "Standard UTF-8 nie jest zgodny z ISO 8859-2. Jednak po wysłaniu zdjęć czekam już 1 tydzień i sprawa jest nadal w toku - tak przekazują z infolinii SONY. :c20
Pozdrawiam.

cogito.
Początkujący