Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich forowiczów. Postanowiłem założyć temat w którym będziemy mogli umieszczać nasze zdjęcia robione aparatami Cyber-Shot. Pomysł na załozenie tematu wpadł mi po jednym dniu korzystania z HX-50 ;-). Mam nadzieję, że nasi bardziej doświadczeni koledzy podzielą się z nami swoimi sugestiami dotyczącymi sztuki fotografowania. Ja osobiście jestem amatorem, który zaczyna czerpać przyjemność z robienia zdjęć 😉
Wczoraj w godzinach popołudniowych wraz ze kolegą Stubbem wybraliśmy się na mini plener: Podsyłam pierwsze zdjęcia robione aparatem HX-50 z pełnym zoomem:
Podsyłam kilka zdjęć z parku w Żelazowej Woli. Temat kwiaty.
Przede wszystkim zacznę o tego, że bardzo miło było poznać Kolegę Misjamars, wspólnie z którym spędziliśmy chwilę na fotografowaniu parku Żelazowa Wola.
Zdjęcie robione pod słońce - niestety znów "z ręki" ze względu na ilość grasujących komarów.
Poniżej zdjęcie przy pełnym zoomie, robione z ręki kilka sekund po włączeniu aparatu.
Kolega miał podobną sytuację więc ostrość zdjęć może pozostawiać wiele do życzenia
O miło widzieć kolegę 😉
Mini plenerek oceniam za udany. Następnym razem musimy zoorganizować coś większego i koniecznie zabrać środek na komary
Zacznę może od drugiego zdjecia. Biorąc pod uwagę szybkość nasze reakcji na przelatujacego nad głowami Pana to moim zdaniem wyszło przyzwoicie.
Ale zdjęcie nr 1 rewelka.
Jakim aparatem pstrykałeś? Wiem że też cyberek tylko zapomniałem jaki model?
To ja też coś dorzucę:
Miałem ze sobą WX200 i statyw jak widziałeś, którym próbowałem odpędzić od siebie stado komarów w Twoją stronę :smileywink:.
Zdjęcia zacząłem przeglądać dopiero w dniu dzisiejszym i przyznam, że udało się zrobić kilka z których jestem zadowolony.
Zapomniałem zabrać z domu czegoś co posłużyłoby mi za czarne tło.
Na tym zdjęciu zapomniałem zmniejszyć ISO z 800 na ciut mniejsze:
Kurcze oba są śliczne. Hmm chyba muszę trochę poćwiczyć 😉