anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Cyber-Shot DSC HX400V z osłoną przeciwsłoneczną (tulipan)

profile.country.PL.title
laskovy
Nowicjusz

Sony Cyber-Shot DSC HX400V z osłoną przeciwsłoneczną (tulipan)

Dzień dobry,

 

Od kilku dni jestem posiadaczem aparatu Sony Cyber-Shot DCS-HX400V. Aparat jest nowy, zakupiony w sklepie. Jestem amatorem. Od razu postanowiłem poszukać akcesoriów do aparatu i znalazłem m.in. osłonę przeciwsłoneczną - tulipan. Osłona jest nakręcana na obiektyw. I teraz pojawia się problem - niektóre zdjęcia (ale niektóre) wyglądają tak jak te poniżej. Pochodzą one z wypadu w plener właśnie celem przetestowania aparatu. Dodam, że praktycznie cały czas tulipan był na aparacie i tylko niektóre zdjęcia przypominają te poniżej - chodzi o te czarne elementy na brzegach. Pytanie moje brzmi - czy to może być tulipan? Większość zdjęć była robiona albo na inteligentnej automatyce albo na programie "Krajobraz".

 

Druga sprawa - tak jak wspomniałem jestem amatorem, przed tym aparatem miałem Finepixa 1600. I to co mnie zaskakuje w Sony to taki dziwny efekt "bujania" obrazu - na przykład przenoszę aparat z jednego obiektu na drugi i przez chwilę mam efekt "zabujania" obrazem - czy tak działa stabilizacja obrazu w Sony? Ten Finepix też miał stabilizację ale nie miał takich "wizualnych" efektów. Pytam, bo aparat jest nowy, na gwarancji - jeżeli to wada będę reklamował.

 

Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam.

Tomek

 

PS: Dodałem zdjęcie samej osłony

DSC00126.JPGDSC00178.JPGDSC00106.JPG

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Dzień dobry,

powodem opisanego problemu może być albo źle założona osłona, albo po prostu za długa na szeroką ogniskową. Proszę sprawdzić, czy jest dobrze założona i spróbować w ogóle jej nie zakładać.