annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia Android 4k tv en Bluetooth Sony wh-h900n

Bakkertjeee
Nieuw

Sony Bravia Android 4k tv en Bluetooth Sony wh-h900n

Hoe kan het dat ik mijn Sony koptelefoon niet kan verbinden met de bleuthoot van de Sony tv van mij die ook bleuthoot heeft beiden zijn gloed nieuw en zou graag 4k willen gamen of film kijken met me koptelefoon op als dat mogelijk is iemand help mij 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

BlueTooth audio ondersteuning is pas in Android7 mogelijk.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Koppelen van BT Audio wordt nog niet ondersteund. Zoals aangegeven wordt, zal het in Android 7 wél ondersteund zijn. 

 

 

profile.country.NL.title
edwveldm
Ontdekker

Mijn tv (XF8096) heeft Android 7.0, maar het lukt me niet om mijn bluetooth hoofdtelefoon (Sony MDR-100ABN) te verbinden. De tv vindt de hoofdtelefoon helemaal niet en maakt dus ook geen verbinding.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

profile.country.NL.title
Ellen_M
Lid

Hi Edwveldm,

 

Wij gaan het even intern voor je doorzetten.

Hopelijk heeft 1 van de andere users in de tussentijd een oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ellen

profile.country.NL.title
Sabas-kd65x9005c
Lid

Ha Bakkertjee,

 

Ook ik had de hoop dat na de Android 7 update de bluetooth audio functionaliteit bij mijn tv zou gaan werken. Dat werd net als in dit topic vaak tegen me gezegd dat, dat zal gebeuren.

In DIT topic beschrijf ik hoe ik de update heb geinstalleerd en dat ook hierna de bluetooth audio niet werkt.
Ik hebh even wat tekst van mijn eigen bericht uit dat topic hieronder gekopieerd (zie onder).


Helaas ondesteunen lang niet alle Android tv's Bluetooth audio, ook niet na de update naar Android Nougat.
Enkel een select aantal tv's kunnen het gaan ondersteunen.

 

Had het ook kunnen weten via de Sony website zie Alleen 2017 modellen

 

Dan maat eventueel terug naar een Bluetooth transmitter zoals bijvoorbeeld deze

 

 

Een en ander als terugkoppeling voor degenen die nieuwsgierig zijn of de Bluetooth audio functionaliteit beschikbaar komt voor hun Android tv.

 

Bluetooth audio is enkel beschikbaar na de Nougat update voor de volgende modellen:

 

Applicable TV models

Bluetooth headphones can only be used with the following models after OS update. Please make sure that your model is in the list.

  • KD-**XE9405
  • KD-**XE9305
  • KD-**XE9005
  • KD-**XE8596
  • KD-**XE8599
  • KD-**XE8588
  • KD-**XE8577
  • KD-**XE8505
  • KD-**X9400E
  • KD-**X9300E
  • KD-**X9000E
  • KD-**X8566E
  • KD-**X8500E
  • KD-**A1
profile.country.NL.title
edwveldm
Ontdekker

Bedankt, Ellen.
Ik hoor het graag als er een oplossing voor komt.

profile.country.NL.title
Jonathanf1995
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem met dezelfde hoofdtelefoon. Terwijl volgens Sony de modellen wel compatibel zijn