annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HomeKit update voor de ag9

profile.country.NL.title
S_janson
Lid

HomeKit update voor de ag9

Heeft iemand een idee wanneer de HomeKit update komt voor de ag9 serie?

 

het zou deze zomer zijn, maar die helaas alweer over

 

of zijn dit dingen die beloofd worden en nooit werkelijkheid worden bij Sony?

37 ANTWOORDEN 37
profile.country.NL.title
Toop68
Lid

Bij HomeKit toevoegen wel even mijn WiFi connectie op de 2,4 moeten zetten van de tv omdat hij in eerste niet wilde connecten met HomeKit. Daarna werkt het prima, AirPlay etc allemaal ok.  Let wel je kan niet de zender kiezen vanuit HomeKit alleen de input. (Tv, HDMI etc etc) 

profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

Heel benieuwd hoe je de tv hebt toegevoegd in Woning. Ik heb geen 8cijferige configuratiecode waarmee ik een apparaat kan toevoegen aan Woning. Heb je eerst een app van Sony zelf gebruikt ofzo? 

profile.country.NL.title
Toop68
Lid

In de home app rechts bovenaan op het plusje. Add accessorie. I don’t have a code. En daar stond de tv. Toen ik deze koos verscheen de code automatisch op de tv zelf. 

succes

profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

Kijk dat is dus t verschil...ik heb exact hetzelfde gedaan alleen verschijnt er bij mij niet automatisch een code. Mijn firmware van de tv is up to date. Dus misschien moet ik nog even langer wachten...😳 

C5B4E605-D822-4C98-85D6-B14FE587977F.png

profile.country.NL.title
jopa2019
Ontdekker

Hallo Bianca en Hugo,

 

welk model tv hebben jullie ?

 

mvg

 

Jo

profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

Wij hebben de Sony KD-55AG9. 

profile.country.NL.title
Toop68
Lid

Ik moet nog wel even erbij zeggen dat ik de update niet ota heb gedaan maar handmatig. Zelf de update downloaden van de site en deze op de tv geïnstalleerd. 

profile.country.NL.title
biancaenhugo
Ontdekker

Ik kreeg vandaag de melding op de TV dat er een update was.  Alles geïnstalleerd en nu ook airplay en toegevoegd in Woning 👍 Helemaal blij. Bedankt voor al het advies. 
(wel een minder dingetje...deed TV aan en heb een permanente rode streep door m'n beeldscherm heen. Nu dat weer oplossen....)