annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HELP mijn KD-49X8309C loopt vast op het logo scherm!

profile.country.NL.title
Mkkongg
Nieuw

HELP mijn KD-49X8309C loopt vast op het logo scherm!

Hi allemaal, 

 

Ik heb het toestel KD-49X8309C nu voor 4 jaartjes en het is een prima toestel. Recentelijk liep mijn TV dus vast op het begin scherm waar ik dus alleen het SONY logo zie verschijnen. Nadat dit logo verschijnt, wordt het beeld weer zwart en reboot ie als het waren. Dit gebeurd de hele tijd, nonstop, totdat ik de stekker eruit haal. Verders reageert de afstandsbediening niet, kan ik niet tot een TV beeld komen en heb ik ook geen toegang tot het Menu-scherm. 

 

Heb zelf al iets online kunnen lezen over een reset (door op de achterkant op het AAN/UIT knop te drukken tegelijk met het Volume - knop, maar dat doet ie helaas niet) Ook iets gelezen over een software update (?) maar hoe kan ik weten welke software ik momenteel heb als de TV niet meer aangaat? 

 

Iemand enige idee hoe dit te repareren is? TV werkte namelijk nog prima maar nu zit ie echt vast op het Logo begin SONY scherm. 

 

-Alvast bedankt! 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

230V stekker al enige minuten uit het stopcontact verwijderd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Mkkongg
Nieuw

Yes gedaan, maar als ik die erin plug, dan krijg ik precies hetzelfde. Ook geprobeerd om de stekker eruit te halen, uit-knop en volume - ingedrukt te houden en de stekker erin te doen (manier van een reset blijkbaar) maar dat helpt ook niet ! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je de stekker truc ook al heb uitgevoerd, blijf een reparatie verzoek de enigste oplossing.

 


suc6 ermee,
73's


 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!