annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update (Pie) ATV3 Deugt niet.

profile.country.NL.title
Kabelvent
Ontdekker

Firmware update (Pie) ATV3 Deugt niet.

Update gedaan bij mijn 65XG8577, fabrieks reset gedaan omdat geluid bij netflix problemen gaf. Na reset alles opnieuw ingesteld. Nu allerlei problemen. Geluid is vaak kompleet weg bij kiezen film netflix. Satelliet ontvangst blijft vaak beeld zwart en geen geluid (wel programma info). Bij casten naar TV vanaf telefoon ook soms geen geluid. Ook missen er in de Neflix app afbeeldingen in de voorbeeld rij. Enkel donkergrijze blokken. Bij er overheen scrollen komt er wel een plaatje. Opnieuw starten lost meeste problemen een tijdje op, afbeeldingen in netflix blijven deels weg.Op moment dat de problemen er zijn , reageren de menu's ook trager en haperig. En zie ik vreemde spikkels/schuine stippellijntjes kort door de menu's vliegen. Beetje spijt van "Update"...

Tags (1)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Kabelvent,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je problemen hebt met de televisie.

Je kunt hierover ook even contact opnemen met onze Support afdeling.

Met vriendelijke groet,

Amal

Amal_S
profile.country.NL.title
Kabelvent
Ontdekker

Heb meteen melding gedaan naar support. Maar denk dat daar maar één persoon werkt en hetcdruk heeft, want ik krijg geen reactie o.i.d. Heb nog steeds problemen met geluid via eARC.

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@Kabelvent , neem contact op met de winkel waar het toestel is aangeschaft en geef aan dat je niet tevreden bent met je aankoop. Daarop kan de winkelier kijken of dit problemen zijn die uniek bij jouw TV horen, of dat het ook bij andere toestellen voorkomt.