- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DLNA na Sony KDL 50w809C
Witam,
Szukałem i znaleźć nie mogę.
Czy jest gdzieś na tym forum albo ogólnie w internecie sposób konfiguracji DLNA dla telewizorów z AndroidTV?
Wszędzie widzę tylko rozwiązania typu: zainstaluj sobie UMS, zainstaluj PS3 Media serwer.
Ok, ale co dalej?
Jak mogę odtwarzać filmy na tv? Podobno po skonfugurowaniu serwera (udało mi się do w UMS) pliki powinny się pojawić w aplikacji Video w telewizorze. Niestety tak nie jest.
Czy mogę się łączyć z serwerami za pomocą odtwarzaczy takich jak KODI czy VLC?
Bo jeśłi tak to nigdzie nie znalazłem opcji w jaki sposób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Generalnie nie znam się na tym, ale wg mnie przez DLNA (to tylko transmisja) w aplikacji Video nie będziesz miał napisów i odtworzysz docelowo tylko co ta aplikacja odtwarza, więc może od razu warto próbować np. w KODI. Poprawcie mnie jeżeli nie mam racji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Masz rację. Po DLNA nie zadziałają Ci napisy, które są obok filmu w pliku tekstowym. Od razu zainteresuj się KODI / Archos Player i otwarzaj sobie z udostępnionych folderów. Łatwiej, szybciej, większość Ci zadziała (czy super płynnie czy to inny temat :D).
Jeżeli chodzi o serwer DLNA to mi działał chyab w miarę Servio (bez napisów oczywiście, więc lipa).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Pod 10 wbudowany player przesyła filmy do tv po wifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj