annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Chromecast Built-in Sony KD-65AF9 OLED streamt geen Ziggo GO (blijft bufferen)

profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Chromecast Built-in Sony KD-65AF9 OLED streamt geen Ziggo GO (blijft bufferen)

De Chromecast Built-in van mijn Sony KD-65AF9 OLED streamt geen Ziggo GO (blijft bufferen) van mijn iPhone. Ik heb mijn televisie al een jaar, maar het heeft helaas nog nooit gewerkt. Ik heb al van alles geprobeerd. Als ik een externe Google Chromecast adapter via HDMI aansluit, dan werkt het wel.

 

Onlangs heb ik het geprobeerd met een Sony KD-55AG9 OLED van een vriend van mij met dezelfde iPhone en daar werkte het direct zonder problemen.

 

De huidige softwareversie van mijn Sony KD-65AF9: PKG6.0744.0084EUA

De huidige softwareversie van de Chromecast Built-in: 1.42.179832  

 

In deze post https://community.sony.nl/t5/android-tv/problemen-met-casten-van-rtlxl-en-de-ziggo-go-app/m-p/253415... meldden mensen ook, dat zij geen Ziggo Go naar een Sony AF9 konden streamen.

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Het ligt in ieder geval niet aan mijn telefoon, netwerk of een verkeerde handeling. Ze denken dat het hoogstwaarschijnlijk aan de software van de Sony KD-65AF9 OLED ligt.

profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Kan ik ergens een duidelijke beschrijving vinden hoe ik de Ziggo Go APP op mijn televisie installeer?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Downloaden op een PC kopieren naar USB-stick en deze in de TV via bijv. Xplore de USB-stick openen en ZiggoGO installeren. Wel "installeren van onbekende bron" aanvinken.

 

PM verstuurd

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Dank. Ik heb het geprobeerd, maar het is nog niet gelukt. Ik heb deze gedownload: https://apkpure.com/nl/ziggo-go/com.lgi.ziggotv/download/19102-APK?from=versions%2Fversion

 

De Ziggo GO APP kwam op mijn televisie een kwartslag gekanteld in beeld.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als ITer weet je toch wel wat een PM is die gisteren naar je verstuurd is?

 

De linken daarin wordt niet over de ZiggoGO app voor de phone/tablet , en ook niet een verwijzing naar APKpure.

Het is al enkele jaren bekend dat het startscherm het beeld staat gekanteld en de afstandbediening niet werkt, je heb daar een muissturing voor nodig.

 

Download een van de linken uit de PM voor de ZiggoGO app (de orginele test applicatie van Ziggo) voor op de AndroidTV.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!