annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Chromecast Built-in Sony KD-65AF9 OLED streamt geen Ziggo GO (blijft bufferen)

profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Chromecast Built-in Sony KD-65AF9 OLED streamt geen Ziggo GO (blijft bufferen)

De Chromecast Built-in van mijn Sony KD-65AF9 OLED streamt geen Ziggo GO (blijft bufferen) van mijn iPhone. Ik heb mijn televisie al een jaar, maar het heeft helaas nog nooit gewerkt. Ik heb al van alles geprobeerd. Als ik een externe Google Chromecast adapter via HDMI aansluit, dan werkt het wel.

 

Onlangs heb ik het geprobeerd met een Sony KD-55AG9 OLED van een vriend van mij met dezelfde iPhone en daar werkte het direct zonder problemen.

 

De huidige softwareversie van mijn Sony KD-65AF9: PKG6.0744.0084EUA

De huidige softwareversie van de Chromecast Built-in: 1.42.179832  

 

In deze post https://community.sony.nl/t5/android-tv/problemen-met-casten-van-rtlxl-en-de-ziggo-go-app/m-p/253415... meldden mensen ook, dat zij geen Ziggo Go naar een Sony AF9 konden streamen.

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Geen enkel probleem met het casten vanuit de Android Ziggo GO app.

Heb je ook problemen met het casten vanuit andere applicatie's?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Allereerst hartelijk dank voor het meedenken. Ik heb het 1 minuut geleden nog getest met als resultaat:

 

NPOStart APP: Werkt prima

RTL XL APP: Werkt prima

Youtube APP: Werkt prima

Ziggo Go APP: Werkt niet

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als het casten met 3 andere applicatie's wel werkt op de AF9 lijkt het mij niet aan de AF9 te liggen.

Welke Zigg GO versie gebruikt die vriend van je? Is de Ziggo GO app up-to-date of juiste niet?

 


73's

 

ps. Dit topic gezien? 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Zelf ben ik ICT-er, dus deel ik jouw mening dat het heel logisch lijkt dat het niet aan de Chromecast Built-in van mijn Sony KD-65AF9 ligt, maar ik heb echt alles geprobeerd en het werkt nog steeds niet. 

 

Die vriend van mij heeft geen Ziggo, dus ik heb het met dezelfde Ziggo Go APP versie 2.3.46 (19109) gedownload uit de App Store als bij mij thuis getest. Bij hem werkt het wel, maar bij mij blijft de Chromecast Built-in van mijn Sony KD-65AF9 bufferen totdat er een timeout foutmelding (Foutcode 21) wordt getoond in de Ziggo GO APP op mijn iPhone 6S. Beide apparaten (iPhone 6S enSony KD-65AF9) zitten uiteraard in hetzelfde netwerk. 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het topic van de orginele test Ziggo GO applicatie nog niet gezien, dat is de gemakelijkste weg om het digitale signaal via het netwerk te bekijken. Het is een super applicatie, veel beter dan Ziggo GO casten.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Waarschijnlijk heb jij een Android smartphone en geen iPhone. Klopt dat?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik weet niet wie je met "jij" bedoelt?

 

De TS heeft het in zijn start post over zijn iPhone.

 

Als je mij laatste post hier boven bedoelt verwijs ik naar de Android TV Ziggo GO applicatie speciaal voor op het TV Android platform.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
maup010
Ontdekker

Namens Sony Nederland zijn er zojuist twee mensen van 'Electronica Service Repair' bij mij geweest om de storing te verhelpen, maar helaas is dat nog steeds niet gelukt.

 

Lukt het iemand om vanaf een iPhone de Ziggo APP (LIVE televisie kijken) te streamen naar Google Chromecast built-in van een Sony KD-65AF9 OLED?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

We hebben het er al over gehad dat het hoogstwaarschijnlijk niet aan de AF9 kan liggen, omdat de andere applicatie's wel werken via Chromecast naar de AF9. Zonde van de tijd en kosten van de 2 mensen van ESR.

 

Het verschil tussen de AF9 en de AG9 is dat de AF9 op OS ATV2 draait en de AG9 op OS ATV3 draait.

 

Nogmaals: het casten vanuit Ziggo GO is tegenwoordig niet meer nodig met een Android TV.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!