annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

65AF8 in combinatie met WH-1000XM3 stotterend geluid Youtube

profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

65AF8 in combinatie met WH-1000XM3 stotterend geluid Youtube

Heb vaak last van stotterend geluid op de koptelefoon, als ik Youtube kijk met snelle beeld en dito geluids-wisselingen of TV aan het zappen ben, dan begint ineens het geluid te haperen. Soms helpt het dan als ik mijn hand op de rechter oorschelp leg voor ambient geluid even vasthouden en dan weer loslaten en vaak gaat het dan weer even goed.

Als ik een film kijk met Netflix of via Kodi heb ik dit probleem zelden.

Nog meer mensen die dit herkennen??

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je bericht. Ik ga dit voor je uitzoeken! 

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,


Wellicht heb je iets aan dit artikel: https://helpguide.sony.net/mdr/wh1000xm3/v1/nl/contents/TP0001704301.html

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Obelix1959
Lid

Goedendag,

 

bedankt voor je reactie, maar hier zit het probleem niet in, ik zit echt recht voor de TV op 3 meter. Zoals aangegeven heb ik het eigenlijk nooit als ik een film kijk. Het is echt bij plotselinge geluidsovergangen, zoals bij Youtube van het ene filmpje naar het andere, vooral als dat met nogal een stevig volumewisseling is, lijkt dan ook in een soort cadans te komen die je moet onderbreken, dat doe ik dan door mijn hand op de rechter oorschelp te leggen. Ben zelf ook een techneut en probeer ook van alles uit om het reproduceerbaar te maken. Heb ook gedacht aan een soort rondzingen. Moet het nog eens uit proberen in de verschillende standen van de koptelefoon, ambient sound on/off en noise cancelling.